Dedra schokdempers; wie weet een goede garage?

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Nicolas

Dedra schokdempers; wie weet een goede garage?

Unread post by Nicolas »

Ik zoek voor een Lancia Dedra een goed (en vooral billijk) adresje voor aanschaf en montage van 4 nieuwe schokdempers. Wie heeft een suggestie en eventueel een prijsindicatie? Alvast bedankt!
Maarten

Re: Dedra schokdempers; wie weet een goede garage?

Unread post by Maarten »

Geen goede garage, ga naar KwikFit die rekenen alleen de nieuwprijs van de schokdempers; motage is gratis
Frank

Unread post by Frank »

Ik ging laatst naar de Kwak Fit om mijn einddemper (klein scheurtje van 2 mm bij 10cm) te laten lassen. Zeggen ze: Ja daar beginnen we niet aan, je kunt wel een nieuwe bestellen. (van 200 euro)

Wat een grapjassen! (althans, bij ons dan)

Ze dachten ook dat mijn Thema een Fiat was, maar dat terzijde ;-)
M.J. Evers

Unread post by M.J. Evers »

KwikFit is een bedrijf dat probeert je binnen te krijgen met een aanbieding; bijvoorbeeld 4 banden voor de prijs van 2. Dan gaan ze vervolgens je uitlaat nakijken en je remvloeistof en dan zeggen ze dat je uitlaat aan vervanging toe is, je remvloeistof ververst moet worden en dat je schokbrekers op het randje zijn. Veel mensen trappen daar in en geven een berg geld uit terwijl ze voor iets simpels ernaar toe gingen. Dat is hun tactiek, daar hoef je niet in mee te gaan.

Schokbrekers zijn op zich niet zo duur, het monteren kost geld. Zeker bij een Thema waar het allemaal erg vast kan zitten. KwikFit is geen goed bedrijf, je kunt er echter wel op een goedkope manier schokbrekers laten monteren en dat was toch de vraag?
Nicolás

Unread post by Nicolás »

Klopt, maar waar?

(overigens, als ik bij Kwik-Fit zou komen voor schokdempers dan blijft dat ook zo)
Nicolás

Unread post by Nicolás »

Excuus, bericht verkeerd gelezen. Inderdaad, goedkope montage is het plan, zal eens bij Kwik-Fit informeren. Bedankt voor alle suggesties in ieder geval.
Rudy thema turbo LX

Unread post by Rudy thema turbo LX »

schokberkers niet duur ???
Beneden de 400 euro koop je niks !!
Rick

Unread post by Rick »

He Maarten,

Krijgen ze al kippevel als ze je alleen al zien?
Je hoeft er vast niet nog een keer terug te komen haha!!!

Rick
Maarten

Unread post by Maarten »

Klopt, maar de laatste kwikfit die erin trapte zat in Drachten (ja, daar heb ik ook gewoond...) en in Zwolle heb ik het nog niet hoeven proberen. Bovendien heb ik nu zo'n wagenpark dat ik voorlopig geen onderdelen hoef te kopen :-)!
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”