Interieur Thema
Interieur Thema
Eén goedenavond!
Ik word een beetje moe van mijn voorstoelen. Ik heb nu het tweede set voorstoelen beige alcantara in mijn Thema, maar deze slijten ook als een idioot onder mij vandaan. Schijnbaar is het nagenoeg onmogelijk om deze stoelen ergens in echt goede staat nog te krijgen.
Mensen die een compleet zwart, of liever nog, bruin/beige lederen interieur hebben liggen wat in goeie staat verkeert mogen mij mailen! Maximale prijs is ongeveer 500 euro, maar dan moet het wel erg netjes en compleet zijn.
Alvast bedankt!
Groeten uit Limburg,
Frank
Ik word een beetje moe van mijn voorstoelen. Ik heb nu het tweede set voorstoelen beige alcantara in mijn Thema, maar deze slijten ook als een idioot onder mij vandaan. Schijnbaar is het nagenoeg onmogelijk om deze stoelen ergens in echt goede staat nog te krijgen.
Mensen die een compleet zwart, of liever nog, bruin/beige lederen interieur hebben liggen wat in goeie staat verkeert mogen mij mailen! Maximale prijs is ongeveer 500 euro, maar dan moet het wel erg netjes en compleet zijn.
Alvast bedankt!
Groeten uit Limburg,
Frank
Re: Interieur Thema
volgens de onderdelen cd rom kost nieuw alcantara € 184,69 per stoel. dan is het wel weer netjes natuurlijk!
cd rom is wel van 2001,dus niet meer recente prijs waarschijnlijk.
cd rom is wel van 2001,dus niet meer recente prijs waarschijnlijk.
En na een jaar is het weer lelijk, of je moet er nkiet meer met spijkerbroeken op gaan zitten.
Misschien het proberen toch wel waard, als 't überhaupt nog te krijgen is dan. Maar hoe zit dat met leer? Dat zal toch ook wel flink slijten en vaal worden en van die barstjes gaan vertonen? Of is dat goed te ondervangen door goed onderhoud?
Het liefste heb ik zo'n bruin/beige type 2 lederen interieur, maar dat is schijnbaar haast niet meer aan te komen...
Het liefste heb ik zo'n bruin/beige type 2 lederen interieur, maar dat is schijnbaar haast niet meer aan te komen...
ik weet misschien wel een bruin leren interieur,zal ik eens informeren?ik weet alleen niet of hij het voor 500 wil missen..
Nou...heel graag!
Over de prijs valt wel te praten, maar het moet natuurlijk wel inverhouding staan tot de staat waarin het verkeert.
Je weet me te vinden!
Over de prijs valt wel te praten, maar het moet natuurlijk wel inverhouding staan tot de staat waarin het verkeert.
Je weet me te vinden!
Leer is een natuurproduct en is gewoon veel sterker! Een leren bankstel gaat ook wel 50 jaar mee!
Alcantara is gewoon een imitatie suede. Latere lancia's hebben geperforeerd alcantara en rult daardoor veel minder en blijft veel mooier!
Alcantara is gewoon een imitatie suede. Latere lancia's hebben geperforeerd alcantara en rult daardoor veel minder en blijft veel mooier!
Dirk-Jan
Ik heb je gisteren niet gezien ! Martijn was er wel met de 8.32 !
Bedoel ook jij dat leer uit die V6 1989 ? ( TZ- 56-SP )
Ik heb je gisteren niet gezien ! Martijn was er wel met de 8.32 !
Bedoel ook jij dat leer uit die V6 1989 ? ( TZ- 56-SP )
Niet mee eens Rick, kijk maar eens bij mijn interieur. tevens de meeste lederen interieurs zijn ook geperforeert !