Wie gaat er komende zomer ook de 11 steden tocht met de lancia club rijden ??
Ik denk er namelijk over, maar niet erg over dat overnachten want dat is minimaal 120 euro per persoon. En dat heb ik er niet voor over kan het geld wel beter gebruiken.
Dus nu wie denkt er ook zo over ??
11 steden tocht
Re: 11 steden tocht
Ik!
Lijkt me erg leuk, maar overnachten voor dat geld, nee dank u!
Misschien kan ik onze caravan meenemen en daar ergens op een camping gaan staan. Scheelt bakken geld! Dan heb ik wel een slaapplaatsje over hoor Rudy!
Lijkt me erg leuk, maar overnachten voor dat geld, nee dank u!
Misschien kan ik onze caravan meenemen en daar ergens op een camping gaan staan. Scheelt bakken geld! Dan heb ik wel een slaapplaatsje over hoor Rudy!
Frank er wordt overwogen om er 2 aparte dagen van te maken !! ja je ook naar zantvoort 1 en 2 juli ??
Laat ik daar eens als standbemanig staan ! met een thema 16V turbo LX en een V6 SW LX
Laat ik daar eens als standbemanig staan ! met een thema 16V turbo LX en een V6 SW LX
o ja we moeten ook nog wat organiseren voor Assen ( 20 jaar thema ) er moten zo veel mogelijk thema,s komen.
Ik ga met 3 thema,s !!
Ik ga met 3 thema,s !!
Ha Harry,
2e pinsterdag 5 juni 2006 Viva italia staat speciaal voor lancia in het teken van de thema pinafarina en 8.32 tevens ook voor de delta varianten van die bouwjaren.
2e pinsterdag 5 juni 2006 Viva italia staat speciaal voor lancia in het teken van de thema pinafarina en 8.32 tevens ook voor de delta varianten van die bouwjaren.