Thema Mistlichten Vooraan
Thema Mistlichten Vooraan
Ik ben van plan mistlichten vooraan te steken, de persoon waar ik ze kan halen heeft twee soorten liggen, welke kan ik gebruiken voor in mijn type II ??? De grote of de kleinere?
Re: Thema Mistlichten Vooraan
Probeer ze heel te houden, ze worden redelijk schaars!
I I .....deze vorm. Ruwweg de vorm van de kapjes waarvoor ze in de plaats komen

I I
I___________I
Probeer ze heel te houden, ze worden redelijk schaars!
Krijg nou de.......Dacht ik goed creatief bezig te zijn geweest. Nouja.....in ieder geval de vorm van een paralellogram. (Een rechthoek met de 2 zijkanten wat gekanteld in dezelfde richting \__\ )
Ja, wij hebben de kleintjes met helder glas (de verstralers), die in een type 3 bumpert zitten.
In een type 2 horen die groteren (de breedstralers), die zo boos kijken! \_\ /_/
In een type 2 horen die groteren (de breedstralers), die zo boos kijken! \_\ /_/
ja dat snap ik wel , maar ik dacht dat ze bedoelde type 2 mistlampen in 2 type dat was me niet bekent. Snap je .
Dacht dat ik Nederlands begreep. Heb me, zo blijkt me nu, daarin verkeken. Onderging, in de ouwe tijd, toen ik nog telegrammen ontving, bij het lezen ervan vaak een hersenpijniging. Want dikwijls zagen ze eruit als verminkte rebussen.
Heb daardoor nooit vermoed dat er zelfs nog Lancia-rijders bestaan die in telegramstijl met elkaar communiceren. Da's jammer, want het Nederlands is te mooi om het in telegramstijl te gebruiken.
Heb daardoor nooit vermoed dat er zelfs nog Lancia-rijders bestaan die in telegramstijl met elkaar communiceren. Da's jammer, want het Nederlands is te mooi om het in telegramstijl te gebruiken.
Ik wil anders eens in het o-zo-mooie 'Brugsch' dialect beginnen? 

Ik krijg wel vaak het idee dat de meeste Nederlanders zich weinig interesseren voor hun moedertaal. Zelf vind ik dat we meteen in geheel Europa de engelse taal mogen adopteren. Veel mooiere taal, met veel maar manieren om iets duidelijk te maken. Ik vind het ook mooier klinken. (Mits fatsoenlijk uitgesproken en zonder nederlands accent...)
Maar dat is maar mijn nederige mening, natuurlijk.
Wel vind ik het erg belangrijk dat je, wanneer je de taal dan toch gebruikt, deze wel correct moet hanteren. Dit schijnt nogal een probleem te zijn.
Ook denk ik dat de tijd vervlogen is dat Lancia-rijders echt een apart slag volk was. Om mezelf als voorbeeld te nemen: Ik zit ook nogal eens in m'n Lancia met een pet op. Dan is de vergelijking met Golf GTI's en Kadett'jes alweer snel gemaakt
Maar dat is maar mijn nederige mening, natuurlijk.
Wel vind ik het erg belangrijk dat je, wanneer je de taal dan toch gebruikt, deze wel correct moet hanteren. Dit schijnt nogal een probleem te zijn.
Ook denk ik dat de tijd vervlogen is dat Lancia-rijders echt een apart slag volk was. Om mezelf als voorbeeld te nemen: Ik zit ook nogal eens in m'n Lancia met een pet op. Dan is de vergelijking met Golf GTI's en Kadett'jes alweer snel gemaakt