Thema Turbo 16V

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rick

Re: Thema Turbo 16V

Unread post by Rick »

Kijk, je koopt een auto van respectievelijk 11 jaar of ouder. Ik heb die turbo van mij ook gekocht met de gedachte, gaat vast geld kosten. En dat klopte. Alles wat aan die auto hangt is oud en heeft toch minimaal 250k km achter de kiezen . Plus je hebt een auto die apart is, als ik bij de dealert de werkplaats inloop zie je alweer grijnzen(heb je hem weer). Specifieke onderdelen zijn gewoon duur, de eerste duizend euro is zo uitgegeven. En je moet het zelf kunnen doen, als je alles uit moet besteden is het overzicht al heel snel weg.
Maar dit soort dingen daargelaten, zo'n auto koop je ook niet met verstand, maar met gevoel, anders kun je beter een slopel astra kopen.

Rick

Maarruh, die GF... ik zou het niet doen, kun je beter opzoek gaan naar een originele!
Pol

Re: Thema Turbo 16V

Unread post by Pol »

Dat bepaalde onderdelen gemiddeld duurder zijn vind ik normaal, de produktieaantallen zijn klein en onder de motorkap van een thema (turbo) zitten veel meer en duurdere onderdelen dan een doorsnee wagen.
Maar de prijzen voor originele stukken zijn serieus aan het stijgen de laatste jaren vind ik.
Een liefhebber moet er natuurlijk iets meer voor over hebben, maar ik heb toch soms het gevoel dat ze mij aan het afzetten zijn.

Pol
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”