Thema Turbo 16V
Re: Thema Turbo 16V
Hoe weet je het trouwens van die bumper en kofferbak?? Op de foto is alleen de voorkant te zien!
Maar je hebt wel gelijk wat betreft de grill, dom van mij zeker overheen gekeken....type 3 had inderdaad die chromen "spijlen"!!
Maar je hebt wel gelijk wat betreft de grill, dom van mij zeker overheen gekeken....type 3 had inderdaad die chromen "spijlen"!!
K heb van Pieter al foto,s gehad van de complete auto vandaar !!
Zo op het eerste gezicht lijkt het inderdaad een type 3, maar het blijkt dus echt een type 2 te zijn. Ik heb mijn SW ook "omgebouwd", maar alleen de voor en achter bumper en de grille. De rest vind ik de moeite niet, alleen de spiegel wil ik nog wel eens doen...
Aha, want ik heb hem ook gemaild voor foto's.
Jammer, ik was eigenlijk op zoek naar een Type 3, liefst in LX uitvoering (Poltrona Frau en 8.32 dash), gaat moeilijk worden, goeie exemplaren worden steeds schaarser....
Iedereen bedankt voor jullie reactie en tips!!
En mocht iemand eentje te koop hebben laat me maar weten
Ciao
Jammer, ik was eigenlijk op zoek naar een Type 3, liefst in LX uitvoering (Poltrona Frau en 8.32 dash), gaat moeilijk worden, goeie exemplaren worden steeds schaarser....
Iedereen bedankt voor jullie reactie en tips!!
En mocht iemand eentje te koop hebben laat me maar weten
Ciao
Een turbo LX !!!!!!!!!!!! Die zijn er maar 2 in ons land gelevert ! Ik heb de eene en Jan de andere en zover ik het van Jan weet doen we ze allebei niet weg!!!!
Dus dat wordt zoeken !
Dus dat wordt zoeken !
Pieter heeft wel een LX staan, maar dan wel een sw !!!!
Als het dan toch een LX moet zijn !!!!!!!!!!
Als het dan toch een LX moet zijn !!!!!!!!!!
Je moet het andwoord van Rick nog maar eens lezen, dat klopt wel. Bepaalde dingen vervangen en ook die vering werkt fantasties !!
Daar kun je dus op zoon manier ook op afknappen.
Daar kun je dus op zoon manier ook op afknappen.
Afknappen??????? je hebt me verkeerd begrepen denk ik.
Rick gaf een paar voorbeelden van mankementen die je onmiddelijk merkt bij een deftige testrit, en dat bedoelde ik dus ook. Ik neem aan dat je toch op voorhand probeert in te schatten hoeveel werk en kosten je gaat hebben vooraleer je een auto koopt?
Maar nu weet ik nog altijd niet waar goedkoop onderdelen te halen.
Pol
Ik weet wel degelijk wat Rick bedoelt, Heeft me vaak genoeg gemailt met problemen ( is natuurlijk ook leerzaam voor mij ). Je weet vaak alleen dat er wat niet goed is maar wat, dat is vaak een hele zoektocht. En dat bedoel ik meer ( geloof ikzelf )
Ik zal het je wel eens doormailen maar niet via deze weg !!!
Ik zal het je wel eens doormailen maar niet via deze weg !!!
Ben ook niet van plan om in Nederland te zoeken...
Ik ben er al 2 in Belgie tegengekomen, helaas meteen verkocht (waren wel type 2) en een type 3 in Duitsland en Italie (ik ga dat laatste nog proberen)
Zat namelijk ook te denken om een interieur en dashboard Poltrona Frau te zoeken en in een LS te bouwen maar dat valt meteen af aangezien een LX bijna niet te krijgen is in Nederland (6 stuks van V6 LX afgeleverd)
Ziet er niet goed uit voor mij....;(
Ik ben er al 2 in Belgie tegengekomen, helaas meteen verkocht (waren wel type 2) en een type 3 in Duitsland en Italie (ik ga dat laatste nog proberen)
Zat namelijk ook te denken om een interieur en dashboard Poltrona Frau te zoeken en in een LS te bouwen maar dat valt meteen af aangezien een LX bijna niet te krijgen is in Nederland (6 stuks van V6 LX afgeleverd)
Ziet er niet goed uit voor mij....;(