zandvoord
Re: zandvoord
Ik moet wel zegen mijn eigen auto heeft daar geen last van dat zoeken. Banden schelen inderdaad giganties. Ik heb hem op Michelens staan er zaten eerst van die soepbanden onder en dan is het net of je met vierkante banden rijdt en zeer gehoorig zeg.
Haha.....Ik ken dat! Wat dacht je van de vorige keer op het TT-circuit. Op m'n winterbanden van Nokian....bahbah. Wat een lucht in de auto zeg! Vaak was het meer dwars een bocht door dan in een vloeiende rechte lijn....haha.
Vergeet niet dat er op Rudy zijn Thema een visco koppeling zit en op die van Frank niet! Dat maakt het grote verschil!
Och ja....natuurlijk! En toch zou ik 'm niet hoeven......bederft de pret alleen maar 
En Ronald, hoe was de clubdag?

En Ronald, hoe was de clubdag?
Vergeet niet Ronald als allebei de wielen evenveel grip hebben doet het dif... ook niks en als de auto al op gang is, waar we vanuit gingen gaat die vlieger ook al niet op. Tevens is de type 2 ook montjesmaat gelevert met een dif....
Tevens werkt de geregelde ophanging beter cwa wegliging dan het dif...
Het probleem is een type 2 komt ageresiever in als een type 3 maar dat zul je ongetwijfelt al wel weten.
En de bakverhouding is wat anders.
Tevens werkt de geregelde ophanging beter cwa wegliging dan het dif...
Het probleem is een type 2 komt ageresiever in als een type 3 maar dat zul je ongetwijfelt al wel weten.
En de bakverhouding is wat anders.
hep je wel eens een F1 auto met electrisch dif.. de wielen zien door slaan???? ik wel namelijk en die hebben toch 900 pk !!
De gein is nu dat met een voorwielaandrijver de voorkant erg omhoog komt tijdens hard acceleren. Daardoor verminderd de druk op de wielen en heb je meer kans dat één van de wielen gaan spinnen en DAN komt zo'n sper van pas!
Tegen "gewoon" wielspin helpt het inderdaad niet. Ook tijdens bochten nemen werkt zo'n sper fantastisch, je snapt niet dat Alfa het nooit op de 164 gebouwd heeft...
De clubdag was mooi, hier een paar foto's.

Ik heb nog een nieuwe middendemper gekocht voor de 75 V6. Er zit al een CSC uitlaat onder, dus spaghetti spruitstukken zonder cat. middendemper en einddemper maar nog vindt ik het teweinig geluid!!!
Nu blijkt dat CSC ook vervangings buizen leverd voor dit model, dus ipv de middendemper komt er nu een dubbele pijp naar achter te liggen! Bijkomend voordeel is dat de bodemvrijheid toeneemt want de demper ligt precies in het midden van de auto en raakt altijd als eerste de grond.

Hier zie je hem op de grond liggen terwijl ik in de auto sta te rommelen.
Was een beursaanbieding!!!
Tegen "gewoon" wielspin helpt het inderdaad niet. Ook tijdens bochten nemen werkt zo'n sper fantastisch, je snapt niet dat Alfa het nooit op de 164 gebouwd heeft...
De clubdag was mooi, hier een paar foto's.
Ik heb nog een nieuwe middendemper gekocht voor de 75 V6. Er zit al een CSC uitlaat onder, dus spaghetti spruitstukken zonder cat. middendemper en einddemper maar nog vindt ik het teweinig geluid!!!
Nu blijkt dat CSC ook vervangings buizen leverd voor dit model, dus ipv de middendemper komt er nu een dubbele pijp naar achter te liggen! Bijkomend voordeel is dat de bodemvrijheid toeneemt want de demper ligt precies in het midden van de auto en raakt altijd als eerste de grond.
Hier zie je hem op de grond liggen terwijl ik in de auto sta te rommelen.
Was een beursaanbieding!!!