Hoho.....Je vroeg of er ondertussen nog meer mensen kwamen.....En ik kwam sowieso al hoor! Daar is niks aan veranderd!
Groetjes!
Waar zijn de 8.32's???
Re: Waar zijn de 8.32's???
Ben ik de enige met een eerste serie? DJ heeft allebei: een eerste serie 8.32! Mooie auto. Ik ben nog steeds bezig met mijn i.e. turbo Pininfarina. Inmiddels een langjarig project geworden. Ik zoek nog een eerste serie grille met i.e. turbo embleem (of alleen embleem) en bij voorkeur ook de balk achter de grille en koplampen.
Ik geloof dat Ronald redelijk dicht in de buurt van mijn Thema's woont.
Ik geloof dat Ronald redelijk dicht in de buurt van mijn Thema's woont.
Heehoo, ben jij die gast uit Zierikzee? Dan heb ik wel eens met je staan praten bij mijn schuur. Ik wist niet dat je ook een SW had...
Reed jij vroeger geen Alfa 90? Dan heb je goede vooruitgang geboekt. Ik had drie eerste series Pininfarina i.e.turbo. Daarvan is er een gesloopt en een wordt dus gerestaureerd/ opgeknapt. De derde is die witte Pininfarina 1e serie die onlangs werd aangeboden. Ook die ga ik slopen (kokerbalken is 'ie onderweg verloren denk ik, want er zitten wat extra koelsleuven op die plaats). En de Beta Volumex is nog steeds "The Best!"
Kijk zo komen we elkaar weer tegen. Een sw een mooie ??Een 1 serie daar ben ik persoonlijk niet zo weg van .
De derde serie is de fijnste omdat hij helemaal uitontwikkeld is, maar de eerste serie is het meest uniek aan het worden. Bovendien vind ik de turbo 8v de fijnste motor (hoogste koppel bij laagste toerental). Is ook de meest betrouwbare variant. Alle 16v's zijn heel gevoelig op distributieriemen. Heeft Lancia destijds veel klanten en geld gekost.
Mijn Pininfarina staat nog in de stijgers, en heeft vooral aandacht nodig aan het plaatwerk achter (bekende plekken). De basis is verder goed, geen doorgerotte dorpels. Wat dat betreft is de eerste serie niet de beste. Deze is echter pas in 1990 op kenteken gegaan, dus ik denk dat het daarom meevalt.
Ik hoop hem deze zomer in ieder geval rijdend te hebben. Hij heeft slechts 146000 km gereden.
Mijn Pininfarina staat nog in de stijgers, en heeft vooral aandacht nodig aan het plaatwerk achter (bekende plekken). De basis is verder goed, geen doorgerotte dorpels. Wat dat betreft is de eerste serie niet de beste. Deze is echter pas in 1990 op kenteken gegaan, dus ik denk dat het daarom meevalt.
Ik hoop hem deze zomer in ieder geval rijdend te hebben. Hij heeft slechts 146000 km gereden.