Wie komt er nu morgen naar Assen ???????????
Er waren vorig jaar 104 lancia,s
Als het morgen ook zoon slecht weer is blijf ik ook thuis, en ga denk ik in limburg naar een andere auto kijken.
Viva Italia
Re: Viva Italia
Je moet er wel iets voor over hebben Rudy! Jij zegt toch dat mensen geen echte liefhebbers zijn als ze zich laten afschrikken door afstanden enzo.....dus ook slecht weer! Ik en m'n broer zijn verdorie van de partij! (Met m'n zilvergrijze bumpers.....Dan mis je de primeur Rudy!.....haha)
Gegroet!
Gegroet!
Je denkt toch niet dat ik in de regen ga staan dan ben je denk ik wel de enigste die dat doet. En nee kilometers maakt voor mij niet veel uit.
En als ik niet kom ga ik toch naar een andere thema kijken ( kopen ) dat blijft toch ongeveer hetzelfde, als je naar andermans auto vergapen. Maar als ik het zo hoor komen er maar een paar net als vorige keer.
Primeur ? ik ben op zich benieuwd, maar ik zie een thema toch het liefst orgineel en dus ook niet verlaagt of zo. Geen toeters en bellen maar dat is ieder voor zich hoor.
En als ik niet kom ga ik toch naar een andere thema kijken ( kopen ) dat blijft toch ongeveer hetzelfde, als je naar andermans auto vergapen. Maar als ik het zo hoor komen er maar een paar net als vorige keer.
Primeur ? ik ben op zich benieuwd, maar ik zie een thema toch het liefst orgineel en dus ook niet verlaagt of zo. Geen toeters en bellen maar dat is ieder voor zich hoor.
Misschien kan ik een paar party-tenten meenemen om de auto's onder te zetten......Haha. Waarom niet?