Hollandse snelwegen?neen,dank u.
Hollandse snelwegen?neen,dank u.
Vandaag eens een ritje in nederland gedaan,wat is me dat daar!En traag dat ze daar zijn,tjonge,tjonge,tjonge toch.Via antwerpen naar Breda,Roterdam zo naar Voorburg ,een mooie biljart vlakke streek zo je zo zeggen.Wel ik denk niet dat ik 500meter gereden heb zonder over bulten of hobbels te rijden.Ik kan niet begrijpen dat ze die snelwegen zo vlak kunnen leggen als in belgie.Ik vraag mij af waar jullie met die thema turbos daar rondsnorren,ik heb daar 4 vaks snelwegen tegen gekomen uiterst rechts iemand ongeveer 102 km/u daarnaast iemand 103km/u daarnaast ene 104km/u en daarnaast ene 104,5 km/u,raak daar maar eens voorbij.Mijn besluit:dringend anti radars promoten en de snelwegen uitvlakken.
Re: Hollandse snelwegen?neen,dank u.
Pardon? Nederlandse snelwegen hobbelig?? Ik rijd regelmatig van Eindhoven/Maastricht naar Antwerpen en die snelweg is gewoon echt schandalig!! 't Lijkt wel alsof je over schuurpapier rijdt.....je voelt 't rubber onder je vandaan slijten gewoon. En dan opeens, vanuit 't niets staan er bordjes dat je maar 70 mag...de eerste keer dacht ik: onzin, gewoon doorrijden... en ja hoor: Ineens allemaal kuilen en gaten in 't wegdek. Levensgevaarlijk...Niet dat ze dan het wegdek vernieuwen, nee hoor. Een paar bordjes erbij en 't kan nog jaren mee hoor!
En dan die belgische automobilisten.....Volgens mij denken er veel dat ze in Engeland rijden hoor. Nee....ik ben altijd blij als ik de bordjes zie met daarop "Nederlandse grens 1000m".....Bij ons wordt er tenminste geld gestoken in het wegennet.....Daarom zie je bij ons ook geen stukken autobanden langs de snelweg......Dat is volgens mij vaste decoratie in België.
Het enige wat ze in België goed doen is het verlichten van de snelwegen.......super! Alleen is dat alleen gedaan zodat de automobilisten de kraters en autoonderdelen tijdig kunnen opmerken....
Nog enkele puntjes van kritiek:
-Waar zijn in godsnaam de bordjes die een alternatieve route aangeven bij wegwerkzaamheden?
-Bij wegwerkzaamheden worden nogal eens complete stukken asfalt weggeslepen zonder dat dit staat aangegeven! Lekker in het donker.....Rijd je netjes 50 (zoals aangegeven!) ...rij je ineens een "stoeprand" op van 10cm hoog.....Nou lekker dan!
Zo, bij deze is mijn hart gelucht.....Ik dank u.
Frank (Geen fan van het belgische wegennet....of was dit al duidelijk?)
En dan die belgische automobilisten.....Volgens mij denken er veel dat ze in Engeland rijden hoor. Nee....ik ben altijd blij als ik de bordjes zie met daarop "Nederlandse grens 1000m".....Bij ons wordt er tenminste geld gestoken in het wegennet.....Daarom zie je bij ons ook geen stukken autobanden langs de snelweg......Dat is volgens mij vaste decoratie in België.
Het enige wat ze in België goed doen is het verlichten van de snelwegen.......super! Alleen is dat alleen gedaan zodat de automobilisten de kraters en autoonderdelen tijdig kunnen opmerken....

Nog enkele puntjes van kritiek:
-Waar zijn in godsnaam de bordjes die een alternatieve route aangeven bij wegwerkzaamheden?
-Bij wegwerkzaamheden worden nogal eens complete stukken asfalt weggeslepen zonder dat dit staat aangegeven! Lekker in het donker.....Rijd je netjes 50 (zoals aangegeven!) ...rij je ineens een "stoeprand" op van 10cm hoog.....Nou lekker dan!
Zo, bij deze is mijn hart gelucht.....Ik dank u.
Frank (Geen fan van het belgische wegennet....of was dit al duidelijk?)
Tja,ik heb gisteren toch geen 500 meter vlakke autosnelweg tegen gekomen hoor daar in nederland.Trouwens ,waarom zegden die mensen in voorburg(en het zijn nederlanders)dan "wij voelen het gelijk als we de grens overrijden in belgie,dan is het gedaan met hobbelen).Dit waren niet mijn woorden.Frank,ik spreek nu wel enkel van het stuk Breda-Den haag,voor de rest kom ik niet in nederland,moest daar gisteren toevalig 2stukken gaan ophalen voor een nederlandse kennis,die mijn verhaal trouwens toch maar bevestigde.Ik was gisteren ook blij als ik zag staan belgie 1000meter.
Ach ja.....dan zijn we het op een vreemde manier toch eens, hè! Haha.
Die nieuwe autobahn van Antwerpen is toch echt wel goed gemaakt hoor>.
Trouwens, ik zit in de wegenbouw, de grondslag in "Holland" is ook slechter vandaar de verzakkingen.
In Duitsland is t op ommige stukken pas echt slecht>
Trouwens, ik zit in de wegenbouw, de grondslag in "Holland" is ook slechter vandaar de verzakkingen.
In Duitsland is t op ommige stukken pas echt slecht>