Ik heb er destijds, bij Martin Willems, in proefgereden. Het verhaal ging dat ie van een arts geweest was. Ik vond hem niet netjes genoeg; toen waren de daklijsten zwart, deden de claxon knopjes het niet meer, sloot de achterklep niet netjes (schade?) en lag het koppelingspedaal bijna in het tapijt.
Hij reed inderdaad goed! Was toen erg duur.
Lijst
Re: Rechterachterruit SW !
Yep dan moet het hem zijn. Ik heb hem in Drouwen gekocht bij Assen.
1e eig is duitse tandarts heb ik begrepen en tweede eig is dus Martijn Been. 3e eig komt uir Drouwen en nu 4e in Haarlem. Nu wordt ie eindelijk weer es verwend door een liefhebber. Heb nog een boel spulletjes nodig. Iemand nog suggesties voor adressen mbt parts? Een website zou inderdaad top zijn.
hoe zijn jullie trouwens zo aan de Thema geraakt?
Lambert
1e eig is duitse tandarts heb ik begrepen en tweede eig is dus Martijn Been. 3e eig komt uir Drouwen en nu 4e in Haarlem. Nu wordt ie eindelijk weer es verwend door een liefhebber. Heb nog een boel spulletjes nodig. Iemand nog suggesties voor adressen mbt parts? Een website zou inderdaad top zijn.
hoe zijn jullie trouwens zo aan de Thema geraakt?
Lambert
1e eigenaar in nl was een arts uit den haag,daarna matthijs. verlaagd was hij ook niet,misschien later gebeurd?
ik heb een td ls madras blue metallic en zwarte 8.32.
ik heb een td ls madras blue metallic en zwarte 8.32.
Beste DJ,
Ik dacht dat de arts uit Duitsland kwam. Affiijn ik begrijp dat jij een 8.32 in bezit hebt, dat moet toch erg confortabel zijn.
Lambert
Ik dacht dat de arts uit Duitsland kwam. Affiijn ik begrijp dat jij een 8.32 in bezit hebt, dat moet toch erg confortabel zijn.
Lambert
Mijn aandeel:
Een thema LS Turbo t3 uit ´93 groen metalic.
Een thema SW Turbo uit `88 zwart/grijs.
Een thema tds uit ´92 blauw metalic 350.000 blijft maar lopen
gr; Ralf en als de bijeenkomst is hoor ik ´t graag
Een thema LS Turbo t3 uit ´93 groen metalic.
Een thema SW Turbo uit `88 zwart/grijs.
Een thema tds uit ´92 blauw metalic 350.000 blijft maar lopen
gr; Ralf en als de bijeenkomst is hoor ik ´t graag