ombouwen

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rudy

ombouwen

Unread post by Rudy »

Iedereen heeft het wel over vanalles inbouwen. Maar kan een LX interieur wel in een LS thema ? Bij een LX zijn de wangen van de zitting groter en de middenconzool iets smaller past dit wel ?

Heb in mijn type 1 thema turbo een gewoone 2.0 ingebouwd en dat past nog niet eens standaard op het supframe. heb de achterste motorsteun moeten vermaken.

Heb nu zoveel bedraading in de auto liggen een monteur zou er bang van worden.
Heb er ook maar meteen een hydraulische koppeling in gezet en nu nog airco ik denk dat ik plek tekort ga komen. Heb tevens ook een thessis systeem ingebouwd, de voorstoelen van achter in de auto bedienen en tevens ook maar meteen de airco.
Maarten-Jan Evers

Re: ombouwen

Unread post by Maarten-Jan Evers »

Heb je dan een LX interieur met deelbare achterbank??
Rudy

Unread post by Rudy »

LX interieurs heb ik wel maar een deelbare achterbank dat niet.
Dick

Unread post by Dick »

LX interieur past toch zo in een LS,alle bevestigingen komen overeen lijkt me.
Rudy

Unread post by Rudy »

Het gaat om de breete van de zitting, van een LX is breder. Maar ik vind het echt niet staan een LX interieur in een LS.
marc

Unread post by marc »

Hoezo breder?Heb ik bij mijn overbouw toch geen problemen mee gehad.
Rudy

Unread post by Rudy »

Heb jij Lx stoelen net als Harry, of de bredere uitvoering ? De meeste hebben de bredere uitvoering.
marc

Unread post by marc »

In mijn sw type2 staan nu lederen stoelen en achterbank van een 3.0 lx uit'94 type 3dus.Met de deurpanelen heb ik iets meer problemen gehad.Een aantal gaten kwamen niet overeen.
Ronald

Unread post by Ronald »

Hoe heb je dat met de achterbank gedaan? De hoofdsteunen zitten toch in de hoedenplank?
marc

Unread post by marc »

Wel ik heb uit een sedan de ijzeren dwarsbalk(je weet wel achter het rugstuk van de bank waar de kopsteunen in steken) uitgeboort en dan in mijn sw gemonteert met zelftap schroeven en daarna de hoedenplank van de sedan een beetje bijgewerkt en de vloerplaat boven het reservewiel heb ik ook moeten inkorten en klaar is kees.Nadeel is wel dat het voordeel van een sw nu kompleet verdwenen is,maar ja het oog wil ook wat zeker?
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”