Lijst

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
marc

Re: Lijst

Unread post by marc »

Wel hollanders hier is "de belg" (niet beledigend op nemen aub)

type 2: 2.0 16v pininfarina bwj '92,75.000km's, lord blauw met een type3 lx elektrische lederen interieur .
type2: 2.0 16v turbo lx bwj '92,124.000km's,zwart metaal met het originele elektrische alcantara interieur.Staat momenteel door allerlei problemen wel aan de kant.

Marc.
Ronald

Unread post by Ronald »

Vooruit dan:

Type 2. turbo SW, blauw, beige Alcantara, verlaagd, 16" Speedline velgen.

Type 3. 3.5 V6, blauw, donkergrijs Alcantara, airco, cruise control enz...

Wij zullen eens kijken of we zo'n lijstje kunnen maken,da's wel handig, maar niet met adressen erbij, je weet maar nooit...
mac turbo

Unread post by mac turbo »

Huisadressen lijkt me ook geen goed plan, email adressen is dan beter
Maarten-Jan Evers

Unread post by Maarten-Jan Evers »

Mijn Bijdrage:

Thema 2.0 ie Turbo 1989 lichtblauw metallic omgebouwd naar type 2 met donker blau Frau lederen interieur, 235.000 km. LX Velgen.

Thema 3.0 V6 LS 1992 donkerblauw metallic, lederen interieur, 240.000 km
gerben

Unread post by gerben »

Volgens mij ben ik de enige met maar 1 thema , haha..
Frank

Unread post by Frank »

Ik ook hoor! Niks om je voor te schamen. (beter één mooie/goeie dan 2 of meer slechtere ;-) ) Zoals ik al zei is 1 al duur genoeg (voor mij dan, maar die van mij was ook wel erg duur....)
Rudy

Unread post by Rudy »

Rustig maar Frank ik heb Alleen maar mooie thema,s en ze kosten echt niet veel. Ik moet wel zeggen dat ik alles zelf doe inder tijd veel bij een lancia dealer rondgelopen toen de thema,s nog verkocht werden, kom er nog regelmatig,ken ook nog een aantal oud lancia monteurs en magazijn medewerkers als het nodig mocht zijn kan ik daar altijd nog op terug vallen.
Heb thuis ook de plaats om er aan te werken in een goed verwarmde en verlichte schuur.

Het is ook niet de bedoeling dat je je aderes opgeeft, ik heb al een aardige lijst met thema,s

Wat denken jullie van de voorjaarsrit van lancia club ?
Frank

Unread post by Frank »

Lijkt me leuk (zoals gewoonlijk).....Ik ben van de partij! (Mits ik niet de enige ben...)
Harry

Unread post by Harry »

Mijn favoriet : Thena 2.0 turbo 16 V SW LX "Pininfarina" met grijs alcantara, 180.000 km en Marc, nog zonder de electronische schokbrekers. Waren ze er nog ?

Mijn andere reisgenoot : Kappa 2.0 turbo 16V SW LX uitvoering. Aubergine en inmiddels 230.000 km. Mag je die ook "Pininfarina" noemen ?

Groet aan allen.
Harry
Rudy

Unread post by Rudy »

He Harry.
Het wordt volgens mij een moeilijke opgave die schokbrekers,of je noet er heeeeel veel geld voor neertellen.
Op de alfa zijn ook van die schokbrekers verkrijgbaar geweest en daar zijn ze bij mijn weten ook meer gemonteert. Je moet van elctrisch maar hydraulisch.

Bij mijn Turbo LX zitten ze er wel onder alleen in de sportstand merk je het hij gaat dan ook zwaarder sturen, en op hooge snelheid gaat hij een soort van zichzelf verlagen.
Heb hem wel op stalling gezet, moet eerst de auto van mijn vader verkopen en die gaat dan in mijn V6 LX automaat rijden en ik in turbo LX maar dat kan volgens mij nog lang duren.

Is jou compoter eigenlijk nog wel aangesloten van het systeem ?
Er zit op een SW ook een extra pomp op om de achterschokbrekers op druk te houden en achter onder de auto moeten 2 soort van drukvaten zitten zijn die ook nog aanwezig ?
Als dit niet meer aanwezig is vergeet het dan maar.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”