Lijst

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rudy

Lijst

Unread post by Rudy »

Wordt het zo langzaam niet eens tijd dat we een lijst samenstellen met wie er wat voor thema heeft ?

Ik ben in het bezit van : V6 LX automaat type 3, turbo LX type 3, 2.0 SW type 1 omgebouwd naar type 3
en waarschijnlijk komt er nog een turbo LX bij.
Michael

Re: Lijst

Unread post by Michael »

ik heb en Mercedes Taxi
Rudy

Unread post by Rudy »

Heuk hoor wordt ik nu nooit serieus genomen.
Je hebt een turbo 16V type 2
Michael

Unread post by Michael »

Sorry ik heb en lancia thema 2l 16v turbo type 2 bj 11/91 in zwart cloernr.602 grun alcantara(mos)
Rudy heb jij en plan vor zekeringen relais binne and Motor
Rudy

Unread post by Rudy »

Ja het is simpel kom langs met de auto dan zal ik hem voor je doormeten en weten we wat het probleem is , tevens kan ik hem aan de tester hangen en kunnen we alle problemen oplossen. En kun je weer zorgenloos rijden.

Wat denk je daarvan ?
Frank

Unread post by Frank »

Ik heb dus een Type 2 Turbo 16v uit '90 met beige alcantara. Jaja....maar eentje, maar da's voor mij duur zat! (En als je er maar één hebt, dan krijgt ie ook alle aandacht, je kunt er helaas toch maar in 1 tegelijk rijden!) Trouwens, het landschap van Z-Limburg leent zich uitstekend voor het uitlaten van de Thema :-)
Michael

Unread post by Michael »

ik denk dat es en goode idee is maar de schakeler van de ven heb ik weg gehalt now kijk ik volgene week op et good gad met de vent sonst Mercedes taxi te zentralverrendeling doet het weer als ik de kabel losgehalt heb en en zekering in de motorkammer vervangen heb ik kann niet verstaan de kabel heb ik sind december de fout sind mandag
Michael

Unread post by Michael »

maar te mistlampen so sieht de thema heel moi out
Rudy

Unread post by Rudy »

He Frank
Ik ben vandaag in Venray geweest, en ja op de midden Peel weg kun je inderdaad de thema mooi uitlaten.
elentinos

Unread post by elentinos »

Type 2 SW 16V, zwart met., blauw alcantara. Type 3 bumper en interieur.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”