vraagje

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Frank

Re: vraagje

Unread post by Frank »

En Machel!
Frank

Unread post by Frank »

Maaruh, een verzamelpunt lijkt me toch wel leuk eigenlijk. Zullen wij anders in ieder geval samen rijden Rudy? Kom ik anders wel eerst naar jou. Is toch niezo ver....
Rudy

Unread post by Rudy »

goed iedee.
Jan Willem

Unread post by Jan Willem »

De bumper mag je hebben voor 20 euro, het lakwerk is overigens niet 100%. Van 1 van de achterportieren heb ik geprobeerd een ruitje te verwijderen, wat niet gelukt is. De andere heb ik maar laten zitten. Ik weet alleen niet meer in welke en de deuren staan hier niet in de buurt.

Jan Willem
marc

Unread post by marc »

Jan-willem,ik bedoelde eigenlijk de vaste zij achterruiten,je hebt toch een break gedemonteerd dacht ik te begrijpen?Die bumper is toch ook van een break?
mac turbo

Unread post by mac turbo »

Lijkt me inderdaad handig een verzamelpunt af te spreken, jullie komen toch vanaf de onderkant van Nederland? Zelf woon ik in Leiderdorp. Wellicht rond A'dam een idee?

Ik zal ook die vriend van mij eens mailen om te zien of hij zin heeft om mee te gaan,

groet,

Machel
Ronald

Unread post by Ronald »

Nou. ik rij via Utrecht Zwolle, en de rest ook denk ik. Dus als we verzamelen moet dat ergens langs de A28 zijn lijkt mij.
mac turbo

Unread post by mac turbo »

wellicht vd Valk Zwolle, ligt aan de A28
Maarten-Jan Evers

Unread post by Maarten-Jan Evers »

De "Koperen Heugte" is een voormalige watertoren die nu in gebruik is als restaurant - hotel van Van de Most. Dit ligt net voorbij Zwolle en is niet te missen. Heeft een grote parkeerplaats.

Te herkennen aan: rara een koperen dak!

Afslag: Lichtmis, Hasselt, Nieuwleusen
Ronald

Unread post by Ronald »

Ja die is zeker niet te missen! Nu nog een tijd afspreken. Willen we een beetje bijelkaar staan op de paddock dan zullen we er vroeg moeten zijn denk ik.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”