vraagje
Re: vraagje
Tja bij elkaar maar 6 Thema's en een VW!!
Maar het was gezellig en daar gaat het om. Er was wel meer animo voor maar er waren wat verjaardagen, kinderen, de afstand iets te groot enz... Het was ook wat kort dag en het weer was niet super, maar toch was het leuk.
http://www.vivalancia.com/lancia_fora/r ... 172&t=1172
Hier staan ook foto's op...
Maar het was gezellig en daar gaat het om. Er was wel meer animo voor maar er waren wat verjaardagen, kinderen, de afstand iets te groot enz... Het was ook wat kort dag en het weer was niet super, maar toch was het leuk.
http://www.vivalancia.com/lancia_fora/r ... 172&t=1172
Hier staan ook foto's op...
Jezus zeg, ik dacht dat dit mega was, maar zo te zien moeten we zuinig zijn op onze (paar) autotjes, haha.
En inderdaad, ik begin het steeds meer te merken met verjaardegen e.d.....kinderen...en niemand kan meer van huis.
Heb je enig idee, hoeveel d'r komen op ene goed gevulde dag dan?
En inderdaad, ik begin het steeds meer te merken met verjaardegen e.d.....kinderen...en niemand kan meer van huis.
Heb je enig idee, hoeveel d'r komen op ene goed gevulde dag dan?
Ronald,
De remmen zijn na demontage (drie jaar geleden) volledig uit elkaar gehaald, schoongemaakt met speciaal daarvoor bedoelde "remmen-vet/creme" (daarvoor gekocht bij Arese in Hoofddorp) geconserveerd. De schijven zijn goed, de klauwen heb ik uitwendig met zinkcoating gespoten.
De remblokken zijn, nou ja laten we zeggen oud.
Leuk dat iemand de SW's een beetje blijft volgen. Afgelopen week-end heb ik iemand in Zwolle nog blij gemaakt met een subframe (achter) voor zijn 3.0 LS, z'n vader bleek ook weer een SW te hebben.
Jan Willem
De remmen zijn na demontage (drie jaar geleden) volledig uit elkaar gehaald, schoongemaakt met speciaal daarvoor bedoelde "remmen-vet/creme" (daarvoor gekocht bij Arese in Hoofddorp) geconserveerd. De schijven zijn goed, de klauwen heb ik uitwendig met zinkcoating gespoten.
De remblokken zijn, nou ja laten we zeggen oud.
Leuk dat iemand de SW's een beetje blijft volgen. Afgelopen week-end heb ik iemand in Zwolle nog blij gemaakt met een subframe (achter) voor zijn 3.0 LS, z'n vader bleek ook weer een SW te hebben.
Jan Willem
Heb je toevalig ook de achterste vaste zijruiten eruit gehaald?En die achterbumper(toevalig ook mijn kleur),voor hoeveel mag die weg?
Marc
Marc
Ha Ronald,
wanneer is dat eigenlijk, ik kan de site niet zo snel vinden.
Groet,
Machel
wanneer is dat eigenlijk, ik kan de site niet zo snel vinden.
Groet,
Machel
Het is dus geen geschikt iedee begrijp ik om een verzaamelpunt te hebben.
Hoeveel thema,s komen er nu naar Assen , Ronald Frank en ik dus ?
Hoeveel thema,s komen er nu naar Assen , Ronald Frank en ik dus ?