Electrisch schema voorstoelen type 2
Electrisch schema voorstoelen type 2
Heeft iemand misschien een electrisch schema voor de voorstoelen van de thema 2? Dus de stoelen met de bedieningsknopjes in de stijl van de ramenknopjes, zonder memory. Ik heb al de stoel aangesloten, hij doet 't ook prima, alleen de verwarming, daar kom ik niet uit. Wie kan me helpen?
Hetzelfde wil ik ook graag weten voor de type 1 voorstoelen. Dus die met memory functie. Daar heb ik de verwarming ook nog niet aan de praat. Dus graag de kleurcodes en bij voorkeur een schema. Moet er een relais tussen?
Hetzelfde wil ik ook graag weten voor de type 1 voorstoelen. Dus die met memory functie. Daar heb ik de verwarming ook nog niet aan de praat. Dus graag de kleurcodes en bij voorkeur een schema. Moet er een relais tussen?
Re: Electrisch schema voorstoelen type 2
Daar staat inderdaad 1 relais per stoelverwarming achteraan in de kofferbak,rechterzijde.Er moeten trouwens maar 3 leidingen vooraan het dashboard aangesloten worden met name 1rode(+stroomtoevoer naar achter in de kofferbak),1blauw/groene en 1blauw/gele.Deze 2 dienen juist voor de 2 signaal lampjes van de stoelverwarming in het dashboard.De aansluitingen voor deze 3leidingen liggen zelfs aan de rechterkant onder het dashboard klaar,gewoon inpluggen en klaar is kees.Van een type1 weet ik weinig of niets,dus zwijg ik er liever over.
mvg
mvg
hoe wil je de schema,s hebben? geef maar je adres dan stuur ik ze op.
Hé Rudy, dat is het betere werk. Marc trouwens ook bedankt!
Digitaal mag het naar: m.j.evers@hetnet.nl
Per post (tegen vergoeding van kosten natuurlijk) naar:
Dennenlaan 8
8024 BD Zwolle
Alvast dank!
Digitaal mag het naar: m.j.evers@hetnet.nl
Per post (tegen vergoeding van kosten natuurlijk) naar:
Dennenlaan 8
8024 BD Zwolle
Alvast dank!
Hoe zit het bij een Type 3?
Ik ga eerdaags het LX interieur in mijn LS zetten,ligt daar ook alles al klaar&wat moet je nog aansluiten&waar?
Tis een LX interieur met verwarming&bestuurdersstoel ook memory.
Ik ga eerdaags het LX interieur in mijn LS zetten,ligt daar ook alles al klaar&wat moet je nog aansluiten&waar?
Tis een LX interieur met verwarming&bestuurdersstoel ook memory.
Type 3, daar heb ik dus net mijn type 2 leer in gezet. De kabelboom kun je oppikken rechts onder het dashboard. Deze moet dan officieel naar de middelconsole en dan naar de relais in de achterbak. Check de stroom, de stoelen moeten werken bij contact aan, anders is je batterij zo leeg doordat de lampjes in de stoel blijven branden.
Dat is toch niet mooi type 2 leer is anders gestict.