Hallo, Ik ben sinds vorige week in het bezit van een witte thema turbo 16v uit 1991 met 108000 orginele kilometers op de klok. Nu werkt alleen de verlichting en de knipperlichten niet. Dus geen stadslichten,dimlichten en ook geen groot licht. Weet iemand toevallig waar ik dit moet zoeken? Heb er helaas geen boekje bij dus weet ook niet of ik een relais of zekering mis zeg maar.
mvg Dennis
verlichting/knipperlichten
Re: verlichting/knipperlichten
Hee dat is vast die uit Amsterdam! Niets is hier geheim he!
Ik hoop dat hij je bevalt, zelf vind ik wit best een mooie kleur. Weinig kilometers joh, dat zie je niet vaak.
Het is een beetje moeilijk te zeggen zo waar de fout zit. Natuurlijk moet je even kijken of al je zekeringen heel zijn, maar het lijkt me sterk dat ze allemaal kapot zijn. Doen je ramen enz. het wel? Alleen al je verlichting niet? Dus eigenlijk alles wat met de schakelaars aan je stuur bedient word dus...
Haal de kappen eens van je stuur af zodat je de schakelaars ziet zitten. misschien zie je daar wat aan, de stekkers bv.
Kijk anders eens of de voeding naar je zekeringkast nog goed is.
Ik hoop dat hij je bevalt, zelf vind ik wit best een mooie kleur. Weinig kilometers joh, dat zie je niet vaak.
Het is een beetje moeilijk te zeggen zo waar de fout zit. Natuurlijk moet je even kijken of al je zekeringen heel zijn, maar het lijkt me sterk dat ze allemaal kapot zijn. Doen je ramen enz. het wel? Alleen al je verlichting niet? Dus eigenlijk alles wat met de schakelaars aan je stuur bedient word dus...
Haal de kappen eens van je stuur af zodat je de schakelaars ziet zitten. misschien zie je daar wat aan, de stekkers bv.
Kijk anders eens of de voeding naar je zekeringkast nog goed is.
Das idd die uit amsterdam!
Alles aan de linkerkant van de schakelaar werkt idd niet. Denk dus dat ie een voeding mist. Als ik naar de zekeringkast kijk mist ie 2 relais. Klopt dit? Ruitenwissers werken weer wel.(rechterkant)
Kappen heb ik er afliggen maar er hangt(helaas) niets los.
Alles aan de linkerkant van de schakelaar werkt idd niet. Denk dus dat ie een voeding mist. Als ik naar de zekeringkast kijk mist ie 2 relais. Klopt dit? Ruitenwissers werken weer wel.(rechterkant)
Kappen heb ik er afliggen maar er hangt(helaas) niets los.
Ja die missende relais kan kloppen. Tenminste,tenzij iemand de relais voor de verlichting eruit heeft gehaald. Meet je spanning op de schakelaar?
Op de schakelaar meet ik helemaal niets. (in zoverre dat ik kon meten) Morgen ga ik er weer mee verder want het werd(helaas) donker buiten.
Eeen paar jaar geleden heb ik ook 3 thema's gehad en het begon nu toch weer een beetje te jeuken...
Eeen paar jaar geleden heb ik ook 3 thema's gehad en het begon nu toch weer een beetje te jeuken...
Ik ben net een instruktie boekje uit mijn auto wezen halen maar daar staan geen relais oid in.
Ik zal de pagina van de zekeringen even scannen. Moment...
Ik zal de pagina van de zekeringen even scannen. Moment...
Super Als je dat zou willen doen!
Ik was vandaag ook ff bij de dealer om zo'n kapje te bestellen die voor je sleepoog zit in de voorbumper... Die kunnen ze gewoon niet meer bestellen!! echt belachlijk..
Ik was vandaag ook ff bij de dealer om zo'n kapje te bestellen die voor je sleepoog zit in de voorbumper... Die kunnen ze gewoon niet meer bestellen!! echt belachlijk..
Check je mail even!
Nee dat spul is moeilijk meer aan te komen..
Ik mis voor en achter de klepjes, tis een drama, zeker voor een type 3 bumper...
Nee dat spul is moeilijk meer aan te komen..
Ik mis voor en achter de klepjes, tis een drama, zeker voor een type 3 bumper...
Super ik heb hem binnen. Ga er morgen mee aan de slag! Ik heb op de zekeringen al geen spanning staan! Zal wel weer wat worden.
Bedank ik laat wel ff horen hoe het afloopt.
Bedank ik laat wel ff horen hoe het afloopt.
ik denk dat je stekker verbrand is(blauwe draad waarschijnlijk in de stekker bij de stuurkolom).