Sleutelen

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Ralf

Re: Sleutelen

Unread post by Ralf »

zla toch niet de koppaking stuk zijn he? Erg vervelend namelijk..
marc

Re: MENSCH!!!

Unread post by marc »

Voor een duitser die nog maar 2jaar in nederland is doet hij dat niet slecht,respekt zou ik zo zeggen!!!!

mvg.
Ronald

Unread post by Ronald »

Hee Marc, wilde jij je turbo niet verkopen laatst?
Michael

Unread post by Michael »

met dem zwate turbo is weer alles ok van ochten was dat selfte heb ik doop af doop op nach de werk gerijt tot fan anslug and van avend was alles ok is halt en Thema
marc

Unread post by marc »

Als ik schrijf eruit, bedoel ik ook eruit met die luizenbak.Maar ik vind er geen kandidaten voor,dus slopen maar die luizenbak,lx of geen lx,slopen maar!
Ronald

Unread post by Ronald »

Ik ben je mailtje kwijt, jammer genoeg...

Wat is er zo verkeerd aan dan dat je hem wilt slopen?
marc

Unread post by marc »

Wel Ronald,ik heb destijds de wagen gekocht met een lagerschade motor(125.000km!!!),heb toen met kennis van een revisie bedrijf heel de zooi een revisie gegeven(krukas,zuigers,enz...,turbo ook laten nakijken en die was goed)nieuwe koppeling enfin alles veranderd.Dan is hij eigenlijk wegens tijdsgebrek een tweetal jaar blijven staan(niet goed natuurlijk,weet ik ook wel),en dan is het spel begonnen een darmpje hier dat begint te verliezen,een darmpje daar dat verliest dan de thermostaat veranderd(pijp gewoon afgebroken!),enfin niet veel plezier aan beleefd en van doffe elende hem terug een jaartje op stal gezet.Onlangs wil ik hem terug eens laten draaien en starte hij wel,maar ik kreeg hem niet boven een 2000tal toeren en begon hij vreselijk te stinken.Ik weet nu niet of je grootouders ooit een kachel met steenkolen hebben gehad,maar als je daar van die vochtige steenkolen opdeed...wel dat is de geur die mijn turbo nu de lucht instuurt.Ik dacht,ja dat zal wel een verstopte kat zijn,weereens de zooi veranderd van voor tot vanachter zonder kat dit maal+de lambda uitgetrokken,zo fier als een gieter achter het stuur gaan zitten en starten maar.........................juist het zelfde!Toen ben ik eens rond de wagen gewandeld en daar hij er dan ook niet echt krasvrij bijstaat(is nog wel om aan te zien hoor)heb ik besloten dat hij eigenlijk ferm den boom in kan en dat ik me meer met golfjes en ibizas ga bezig houden.Hahaha,zo onozel ben ik nu ook weer niet,nee ik ga me meer bezig houden met mijn gewone 16v pininfarina.Als ik nu eens wist hoe ik hier foto's kon opzetten,zou ik er eens van mijn pininfarina doorsturen,want die staat echt mooi in het lord blauw met 16"velgen en zijn zwart lx leder interieur,dashboard(nog?)niet van lx.Om even terug te komen op de turbo,wel ik denk dat hij nu een benzine probleem heeft en dat hij er veel te veel krijgt en van daar die stank,maar ja...de zin van het avontuur en het zoeken is bij mij ver weg!Ik hoop nu dat je er tenminste iets of wat lees plezier aan hebt over gehouden.

Marc.
Ronald

Unread post by Ronald »

Mail maar even wat foto's naar mij, dan plaats ik ze wel op het forum. Heb je ook foto's van de LX?
En had jij nou nog electronisch geregelde schokdempers liggen? Harry zoekt die dingen voor zijn SW!
marc

Unread post by marc »

Zal er in het weekend proberen mijn werk van te maken,van de pininfarina en de luizen bol(foto's).wat die dempers betreft,die lagen toen op een sloopbedrijf aan 50 euros per twee maar die staken wel onder een sedan type3 en daar toen die luizen bol me weer te kakken had gezet ben ik er niet meer op ingegaan en dit zal toch al een 2 a3 tal maanden geleden zijn.
mvg.
Rudy

Unread post by Rudy »

Weer een probleem minder.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”