Sorry

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Sei cilindri

Sorry

Unread post by Sei cilindri »

Een tijdje terug had ik op deze site een compleet blauw lederen interieur aangeboden
Ik heb daarop enkele reacties gehad maar ben door omstandigheden niet in staat geweest daarop te reageren en heb nu de reacties helaas niet meer. Daarvoor wil ik bij deze graag mijn verontschuldigingen aanbieden. De set is er nog steeds dus bij interesse kan er alsnog kontakt opgenomen worden.

Iets heel anders is het feit dat ik eigenlijk rijp was om mijn 91 er 2.0 16v SW nardi te scrappen
Ik had een kapotte uitlaat, lekke radiateur , slechte accu, gladde voorbanden en al twee maanden geen APK meer. Dat was ook de reden dat ik niet op de meeting in Zeeland ben geweest, twee dagen ervoor begaf de radiator het.
Het stomme ervan is dat ik nota bene zelf een garagebedrijf (restauratie : www.classicpassion.nl) heb maar dat mijn eigen wagen altijd het kind van de rekening is
Ik heb de genoemde punten toch nog maar weer in orde gemaakt aangezien ik even naar de salon van Geneve wilde en de Thema nu eenmaal een vlotte reisauto is
Dan krijg je toch wel weer respect voor het oude werkpaard. Waar toegestaan ben ik niet onder de 180 km/u geweest en waar dat niet mocht heb ik toch eigenlijk ook wel minstens 140 gereden.
Resultaat: Bern - Spijkenisse in 6,5 uur incl 2 tankstops/plaspauzes. olieverbruik is dan wel een liter op ca 800-850 km maar dat is voor een belangrijk deel te wijten aan lekkage. Benzineverbuik schommelt tussen 1 op 8 en 1 op 9 maar dat boeit me minder eerlijk gezegd.
Ronald

Re: Sorry

Unread post by Ronald »

Nou ehhh, welkom terug dan!

We hadden inderdaad een beetje op je gerekend met de meeting, de volgende keer beter dan...

Het interieur heeft een vaste achterbank toch?
Wat is je vraagprijs?
Rudy

Unread post by Rudy »

Ik wil het zeker hebben wat is de prijs ?
Een maat van mij moet een ander interieur. Zijn het alleen stoelen en deurpanelen ?
Sei cilindri

Unread post by Sei cilindri »

het is idd het interieur van een sedan.
Het is compleet dus dwz voorstoelen (elektrisch verstelbaar) achterbank en leuning, 4 hoofdsteunen en 4 deurpanelen en wat losse toebehoren
Ik kocht het een jaar of twee geleden op E bay in Duitsland om in mijn vorige auto te installeren maar het is e nooit van gekomen.
Wat ik ervoor wil hebben ? Doe me maar een net bod wat ik niet kan weigeren........... (maar geen paardehoofden in bed graag )
Lijkt me overigens wel verstandig eerst even e.e.a. te bekijken
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”