Sleutelen

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rudy

Sleutelen

Unread post by Rudy »

Ik ben vandaag in Zeeland geweest ( bij een antal hobbyisten ) en het valt mij op dat daar veel meer aan die auto,s gesleutelt wordt.

Het was 270 km op en neer gemiddelt verbruik 1 op 9 dat valt niet tegen voor een automaat.

Ben ook weer wat wijzer geworden en het was tevens gezellig.
Rudy
Ronald

Re: Sleutelen

Unread post by Ronald »

Ik heb mijn gaspedaal lam staan trappen maar ik krijg géén knipperend lampje. Ja, alle andere lampjes knipperen af en toe maar niet die van de inspuiting...
Rudy

Unread post by Rudy »

Je hebt het bij mij nu gezien en het werkt dus wel. Het lampje zal wel kapot zijn.
Michael

Unread post by Michael »

ik heb de radiatorslaang verfangen maar wenn ik de auto afstell treckt sich de slaang tesaamen wat is diet weer
Rudy

Unread post by Rudy »

Ronald jou oude turbo heeft geen groen alcantara maar dat noemen ze een moskleur volgens de CD rom.
Rudy

Unread post by Rudy »

Deed hij dat voorheen ook ? Zit de slang van de overdruk toevallig dicht ? daar leek het vanmorgen wel op, dat hij geen water aankan zuigen ?
Michael

Unread post by Michael »

bedoel jij te dreij stop voor de kaputen slaang was vormij alles ok
Ronald

Unread post by Ronald »

Kijk eens even of het kleine slangetje boven op het koelvloeistof tankje open is.

Draai bij koude motor de dop van het tankje en laat hem dan warm draaien ( met de dop eraf ) tot de fan aan springt, met de kachel vol open.
Dan zou hij goed ontlucht moeten zijn...
Michael

Unread post by Michael »

dat heb ik eben gedan mar jij is over gelopen ik heb nuiw water bij gefuellt en dop dicht gedraid tot ventilator anslug
Ronald

Unread post by Ronald »

Laat maar lekker overlopen, dat betekend dat er nog lucht inzit, en dat gaat moeilijk als jij de dop weer terug draait.

Dop eraf, lekker laten draaien, lekker laten overlopen en af en toe een stootje gas geven om eventuele luchtbellen weg te "schieten". Als de fan gedraaid heeft en hij niet meer overloopt, motor stoppen , dop erop, af laten koelen en morgen vóór het starten bijvullen tot max.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”