Beste Pol,
Ik beweer helemaal niets,ik heb alleen vastgesteld dat ze bij mijn 16v type3 niet aanwezig waren(hydraulische).
mvg.
werkplaats handboek turbo 16V
Re: werkplaats handboek turbo 16V
Ik voel mij helemaal niet beledigd,zou niet weten waarom.Ik kan alleen maar schrijven wat ik zelf in mijn motor ben tegengekomen en dat waren geen hydraulische klepstoters.Nu,dat kan mischien wel afhangen van het bouwjaar, dat weet ik nu ook niet natuurlijk.Mijne was van '93 maand?en een v.i.s.155pk.
mvg.
mvg.
Hee Ronald,
ik haal mijn onderdelen meestal bij Maresia parts. Veel Lancia onderdelen aldaar.
http://www.maresiaparts.nl/Index_nl.htm
Je kunt een zoek-formulier invullen daar, erg handig.
Succes!
Machel
ik haal mijn onderdelen meestal bij Maresia parts. Veel Lancia onderdelen aldaar.
http://www.maresiaparts.nl/Index_nl.htm
Je kunt een zoek-formulier invullen daar, erg handig.
Succes!
Machel
Maak je niet zo druk het is gewoon bij alle thema,s mechanisch.
Awel, dan zijn de gegevens in mijn werkplaatshandboek dus foutief, en dan ga ik eens ferm reclameren bij die uitgeverij.
Ik heb genoeg betaald voor dat boek, en als daar dan zulke flagrante fouten in staan ban ik flink op mijn tenen getrapt.
Mijn excuses aan iedereen die ik foutieve informatie zou gegeven hebben op basis van een boek dat ik ten onrechte als correct beschouwd heb, ik heb die handleiding al bijna 10 jaar en heb al honderdduizenden kilometers gereden met zelf onderhouden en herstelde Thema's (3 stuks). Dit is de eerste fout die ik erin tegengekomen ben.
De officiële Lancia gegevens die Rudy gaat doorsturen zullen als bewijs dienen!
Pol
Ik heb genoeg betaald voor dat boek, en als daar dan zulke flagrante fouten in staan ban ik flink op mijn tenen getrapt.
Mijn excuses aan iedereen die ik foutieve informatie zou gegeven hebben op basis van een boek dat ik ten onrechte als correct beschouwd heb, ik heb die handleiding al bijna 10 jaar en heb al honderdduizenden kilometers gereden met zelf onderhouden en herstelde Thema's (3 stuks). Dit is de eerste fout die ik erin tegengekomen ben.
De officiële Lancia gegevens die Rudy gaat doorsturen zullen als bewijs dienen!
Pol
wat heb je voor email adres het lukt ne op een of andre manier niet erg hard.