Keurig blauw lederen interieur aangeboden

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Sei cilindri

Keurig blauw lederen interieur aangeboden

Unread post by Sei cilindri »

De tekst zegt het eigenlijk al nietwaar ?

Ik heb hier een prachtig blauw lederen interieur staan voor een 4 deurs Thema
Set bestaat uit 4 hoofdsteunen, een achterbank (zitting/rugleuning) en twee voorstoelen
Daarnaast natuurlijk nog de twee deurpanelen
Het betreft hier een VOLLEDER origineel Thema interieur
De voorstoelen zijn van alle gemakken voorzien dus ook van elektrische verstelling
Ik heb destijds een behoorlijk bedrag betaald voor dit interieur maar kom er maar niet toe om het te monteren in mijn eigen auto (zou daar namelijk voor aangepast moeten worden ivm stationwagen)
Verwacht dus niet dat ik het voor 100 Euro weggeef. Ik wil een redelijke prijs ontvangen
Prijs in overleg
marc

Re: Keurig blauw lederen interieur aangeboden

Unread post by marc »

Beste,ik heb een volleder(zwart,elek.)van een 4 deurs geplaats in mijn stationwagon zonder al te veel problemen.Geef het zo snel niet op want het staat echt prachtig!!!!
Erwin

Unread post by Erwin »

Heb je daarbij de vaste bank erin gezet, of heb je het leer overgezet op de neerklapbare achterbank?
marc

Unread post by marc »

Ik heb gewoon de vaste bank gebruikt,heb natuurlijk wel een steunbalk van een 4deurs model mee over gebouwd(gepuntlast) want als je dat niet doet kan je de hoofdsteunen niet plaatsen.
Ronald

Unread post by Ronald »

Ik heb een SW en een sedan, en zien weinig verschil, anders dan de hoofdsteunen achter. Nu heb ik in de sedan ook een neerklapbare achterbank dus met zo'n soort bank zou je helemaal geholpen zijn. Ik weet eigenlijk niet of er in leer ook neerklapbare achterbanken zijn?

Ik heb een blauwe SW dus ben wel geinteresseerd...
Wat vraag je er eigenlijk voor?

Ronald
Rudy

Unread post by Rudy »

Als je op de cd rom kijkt is een neerklapbare achterbank wel verkrijgbaar.
Rudy
vollaert stephan

Unread post by vollaert stephan »

wat is uw prijs. ???
kan u mij ook eens een foto door sturen.

met dank

stephan
marc

Unread post by marc »

Bij een vaste achterbank steken de hoofdsteunen in de ijzeren dwarsbalk en niet in de zetels zelf,en bij de "vaste" staan er achteraan twee haken gemonteerd die in de dwarsbalk schuiven,anders kan je ze bovenaan nooit niet vast zetten(op de natuurlijke wijze natuurlijk)
mvg marc.
Ronald

Unread post by Ronald »

Als ik een mooi blauw leren interieur zou hebben zou het zó de SW in gaan, dan maar geen klapbare achterbank! Maaaar, beige Alcantara is ook mooi!
marc

Unread post by marc »

Beige alcantara is zonder twijfel heel mooi+dat het in de winter zeker warmer aanvoelt dan mijn zwart leder.
mvg Marc.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”