Hallo
Ik heb een thema uit december 92 te koop staan.Foto is beschikbaar.
Het is een 93 model.Motor is een 2 liter 16v met VIS.
Km stand is minder dan 130.000 km.
Toen ik deze auto kocht is er een andere motor in gezet door de garage.
Deze motor had toen 80.000 gedraaid.Maar ze hebben toen geen nwe riem en geleiders erin gezet
terwijl ik dat wel had gevraagd.Resultaat....
Nu bijna 3jaar lateren minder dan 30.000 verder...Kapotte rollager en natuurlijk kleppen krom.
Ik was van plan deze auto weer te maken omdat hij net gekeurd was en veel nwe onderdelen bevat.
Maar helaas de tijd ontbreekt omdat mijn andere pk s met vier benen(ren Arab-Volbloeds) veel tijd kosten.
De carosserie is nog zeer goed.Beh de voorbumper waar een scheur in zit.
Verder vier nwe banden en mooie lm-velgen.Nwe achterdemper, stuurkogels,waterpomp en alles
werkt/
Alleen voor omderdelen alleen al zit er nog heel veel goeds op.De kleur is volgens mij covetry red
De motor alleen al is een paar honderd euro s waard.
Vraagprijs 500 euro.Telnr is per mail te krijgen plus foto sIk woon in Vlissingen prov Zeeland.
Groete Sjaak Dijkema.
Thena te koop
Re: Thena te koop
Hallo Sjaak
Ik heb misschien interesse in je Thema. Zit er leer of Alcantara in en hoe is de staat ervan? Wat voor velgen en banden heeft hij, kortom; heb je er een paar fotoos van? Ik woon in Nieuwerkerk dus misschien kom ik even kijken...
Met vr. gr.
Ronald Vermeulen
Ik heb misschien interesse in je Thema. Zit er leer of Alcantara in en hoe is de staat ervan? Wat voor velgen en banden heeft hij, kortom; heb je er een paar fotoos van? Ik woon in Nieuwerkerk dus misschien kom ik even kijken...
Met vr. gr.
Ronald Vermeulen
Re: Thena te koop
Ja zeker. Bedankt voor de foto's. Ik denk er nog even over en laat het nog wel even weten. Het zou voor mij alleen om de onderdelen gaan. Misschien is het een idee, dat als je er niemand voor vindt, dat ik wat spullen er af kom halen. We houden even contact.
Ronald
Ronald