Een duitstalige garagehandboek in PDF formaat voor de Lancia Dedra 1.6, 1.8, 2.0 en de 2.0 (1929 CC) turbo DS

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Lanciagek

Een duitstalige garagehandboek in PDF formaat voor de Lancia Dedra 1.6, 1.8, 2.0 en de 2.0 (1929 CC) turbo DS

Unread post by Lanciagek »

Een duitstalige garagehandboek in PDF formaat voor de Lancia Dedra 1.6, 1.8, 2.0 en de 2.0 (1929 CC) turbo DS. Op 2 cd's, cd1 alles behalve electrisch schema, cd 2 electrisch schema.

Kan ook gebruikt worden als gebruiksaanwijzing voor de dedra!

Kosten 22 euro incl. verzendkosten.

Voor info of om te bestelen, email naar bmw4love@Yahoo.com
benjamin

Re: Een duitstalige garagehandboek in PDF formaat voor de Lancia Dedra 1.6, 1.8, 2.0 en de 2.0 (1929 CC) turbo DS

Unread post by benjamin »

ik DENK dat ik deze al heb, 1cd toch.
als je eens zou willen kijken of er op de jouwe het schema van een lancia dedra 1.6ie 8v Single Point Injectie staat, MAAR DAN WEL DE BOSCH 25PINS, en dus niet de 35pins weber, want die heb ik niet nodig.

mensen, is een intressante must, waaruit je veel kan leren, met veel foto's, en prentjes, ik kan geen duits, maar iedereen kan wel wat als hij moeite doet. het is echt een aanrader!

Dank bij voorbaat.
Greetz, Benjamin
Wouter Pieete

Re: Een duitstalige garagehandboek in PDF formaat voor de Lancia Dedra 1.6, 1.8, 2.0 en de 2.0 (1929 CC) turbo DS

Unread post by Wouter Pieete »

hallo,

Ik ben al een tijd lang op zoek naar zo,n boek , ik heb zelf namenlijk een dedra 2.0 ds ,met wat probleempjes zoals (kapote temp meter oli , licht staat te hoog etc ) ik zou zo,n boek dus prima kunnen gebruiken ,. En zou het zeer op prijs stellen als u dit naar mij toe zou kunnen sturen

Met vriendelijke groet

W.Pieete
W_piet@hotmail.com
0614470149
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”