Geachte lezers,
Hierbij bied ik mijn Lancia Thema turbo 16v tekoop aan. Ik hoop via dit forum de aandacht te krijgen van mensen wie eerlijk geïnteresseerd zijn in een turbo 16v. Een aantal gegevens:
- Bouwjaar: 1990 (tweede type met modernere (elec.) inklapbare spiegels);
- Aubergine rood;
- De auto staat nu op 15i. lm velgen van Borbet met winterbanden. Een zomerset heb ik niet meer;
- Km. stand: 188000 km (historie onbekend);
- Staat exterieur: globaal keurig, hier en daar de bekende gebruiks krasjes;
- Staat alcantara interieur: bestuurdersstoel minder, rest keurig. Bekleding a stijlen is tijdens de enorme hitte vorige zomer losgelaten en de eerlijkheid gebied mij te melden dat dit niet zo netjes is gerepareerd;
- Koppeling --> 30000 km geleden nieuw, nu in prima conditie;
- Versnellingsbak --> heeft tijdens mijn bezit weinig te leiden gehad;
- Motor --> zit een heel verhaal aan, nu uitstekend lopend en goed presterend. Weinig olieverbruik (1:4000 km);
Van wie serieus turbo 16v wil gaan rijden en meer tijd en geld heeft dan ik op dit moment heb zie ik de reactie wel verschijnen. Mijn vraagprijs is 1250 euro.
Ik ben overigens zelf op zoek naar een geschikte vier wieler welke wat beter te betalen is (brandstof, belasting, verzekering en onderhoud). Mijn keus lijkt te vallen op een suzuki swift 1.6 glx (lichte, vlotte, zuinige en betrouwbare auto).
Groeten, Martin
Aangeboden: Lancia Thema turbo 16v voor serieuze liefhebber!
Re: Aangeboden: Lancia Thema turbo 16v voor serieuze liefhebber!
Hallo,
heeft u interesse om interuilen met een Lacia Thema 2.0 I.E. LPG bj.1993,
hier heb ik paar fotos: http:www.picturetrail.com/gallery/view?p=999 ... &members=1
heeft u interesse om interuilen met een Lacia Thema 2.0 I.E. LPG bj.1993,
hier heb ik paar fotos: http:www.picturetrail.com/gallery/view?p=999 ... &members=1
Re: Nieuwe vraagprijs i.v.m. aanschaf andere auto!
Beste lezers,
Inmiddels heb ik de andere kostenbesparende auto gevonden en nu wordt het echt tijd om mijn vertrouwde thema turbo over te doen naar een volgende liefhebber!
Daarom, hiet op deze site dit superaanbod. Ik verlaag mijn vraagprijs van 1250 euro naar het eenmalige aanbod van slechts 800 euro. Aankomende zaterdag zet ik de auto op marktplaats incl. foto. Per mail zijn er vanaf zaterdag meerdere foto's beschikbaar!
LET OP: deze aanbieding loopt tot zaterdag 3 juli! Daarna schors ik de auto en verdwijnt deze in een schuur wachtende op betere tijden!
Groeten,
Martin
Inmiddels heb ik de andere kostenbesparende auto gevonden en nu wordt het echt tijd om mijn vertrouwde thema turbo over te doen naar een volgende liefhebber!
Daarom, hiet op deze site dit superaanbod. Ik verlaag mijn vraagprijs van 1250 euro naar het eenmalige aanbod van slechts 800 euro. Aankomende zaterdag zet ik de auto op marktplaats incl. foto. Per mail zijn er vanaf zaterdag meerdere foto's beschikbaar!
LET OP: deze aanbieding loopt tot zaterdag 3 juli! Daarna schors ik de auto en verdwijnt deze in een schuur wachtende op betere tijden!
Groeten,
Martin
Re: Technisch goede Turbo16v voor slechts 800 euro!
Laat ik nu hopen dat ik zo meer reacties krijg. Ik moet er toch iemand blij mee kunnen maken!?
Gr. Martin
Gr. Martin
Re: Aangeboden: Lancia Thema turbo 16v voor serieuze liefhebber!
Helaas, ik ben op zoek naar een relatief goedkoop te rijden auto. Uw thema valt wat dat betreft niet in mijn straatje.
Bedankt voor de reactie!
Gr. Martin
Bedankt voor de reactie!
Gr. Martin
Re: Aanbieding van de baan door verkoop Thema!
Helaas mensen,
De auto welke ik hierboven heb beschreven is verkocht!
Met vriendelijke groet,
Martin
De auto welke ik hierboven heb beschreven is verkocht!
Met vriendelijke groet,
Martin