Temperatuursensor

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Andy

Temperatuursensor

Unread post by Andy »

Weet iemand waar de binnentemperatuursensor(erg lang woord) zich bevindt in de lancia dedra??
Johny V

Re: Temperatuursensor

Unread post by Johny V »

de buitensensor zit onder de linkerbuitenspiegel.
ik wist niet dat er een binnensensor bestaat.
ben ook erg benieuwd naar het antwoord.

Johny
Andy

Re: Temperatuursensor

Unread post by Andy »

Ik weet het ook niet zeker maar ik heb een vermoeden van wel.

????

mvrgr. Andy
Johny V

Re: Temperatuursensor

Unread post by Johny V »

is dit een spelletje aan het worden?
eerst iemand die de aankoop van een Dedra overweegt omdat ie niet weet wat voor materiaal alcantara is en nu dit?
Andy

Re: Temperatuursensor

Unread post by Andy »

Ik bedoel dit serieus.
Als je op een airco een binnentemperatuur kunt instellen dan moet deze toch ook gemeten worden.
Of niet soms?
pol

Re: Temperatuursensor

Unread post by pol »

Ik weet wel waar deze bij een thema zit :in het dashboard, rechts naast het stuur zit een klein roostertje van ongeveer 2cm, daarachter zit een klein ventilatortje dat binnenlucht over een temperatuurvoeler zuigt( als je het kontakt opzet, en stilletjes bent hoor je dat zelfs draaien).
Misschien kan je eens kijken of er bij een dedra ook niet ergens een roostertje in het dashboard zit.

groeten,

Pol
Lancia gek

Re: Temperatuursensor

Unread post by Lancia gek »

De buiten temperatuursensor zit onder de linker buitenspiegel, hij gaf alleen 4 graden te veel aan. Heb dit opgelost door de sensor goed te isoleren. Moest eerst de bekleding van de deur afhalen en kon daardoor de kabel van de sensor ruimte geven en zo kon ik heb demonteren.

Verder zit de binnen sensor recht onder bij het stuur. Bij een dedra zit er alleen geen ventilator voor.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”