wie rijd er een Lancia Thema 2.0 16v serie 2

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Classic Passion

wie rijd er een Lancia Thema 2.0 16v serie 2

Unread post by Classic Passion »

Ik ben op zoek naar iemand die een 2.0 16v series 2 rijd en bereid is om even voor mij te kijken hoe de vacuum leidingen lopen.

Ik heb de kop gereviseerd maar door allerlei omstandigheden is het drie kwart jaar blijven liggen. Het meeste heb ik wel succesvol kunnen herleiden maar ik hou enkele vraagtekens. Technische kennis van Uw zijde is niet vereist, een blik onder de kap voldoet.
Autobedrijf de Linge

Re: wie rijd er een Lancia Thema 2.0 16v serie 2

Unread post by Autobedrijf de Linge »

*** gemodereerd. Geen gratis reclame voor commerciele bedrijven aub ***
Classic Passion

Dank voor Uw reaktie mijnheer Vermeulen maar aangezien de Thema niet rijd is het wat lastig langskomen.

Bovendien gaat het er eigenlijk alleen maar om om even af te checken bv met iemand die naast di van zichzelf staat welk leidingkje waarheen gaat.

Zoals gezegd heb ik het meeste wel succesvol kunnen herleiden (denk ik) maar ik hou toch nog een of twee vraagtekens over.

Tot overmaat van ramp loopt hij niet wat volgens mij wel had gemoeten zelfs als er een of twee leidingen verkeerd zouden zitten.
Hij heeft wel kort (slecht) gelopen maar reageerde daarbij niet op het gaspedaal.
Om nu in ieder geval vacuumlekkage etc uit te sluiten wil ik even de leidingen afchecken want het blijft natuurlijk gissen zonder werkplaatsgegevens.

Met vr gr
Cock Ooms
Pol

Unread post by Pol »

Kan je iets specifieker zijn?

Ik weet dat er een vacuumleidingetje van het inlaatspruitstuk naar de ontstekingmodule loopt, maar als je meer wil weten duik ik met plezier onder de motorkap (16V van '91).

groetjes,

Pol
Classic Passion

Hallo Pol,

Het is al weer even geleden maar ik zou toch graag van je aanbod gebruik maken. Het zou erg plezierig zijn als ik je mocht bellen om telefonisch een voor een de leidingen even na te lopen vanaf het inlaatspruitstuk. Dat kan wat mij betreft binnen vijf minutjes gebeurd zijn

Groetjs
Cok Ooms
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”