afstandsbediening centraledeurvergrendeling.

Discussie en vraagbaak over Lybra
seijko

afstandsbediening centraledeurvergrendeling.

Unread post by seijko »

Hallo Lybra fans,

Heb nu ongeveer een half jaartje een lybra sw van 2000 die me heel goed bevalt.
Dit is nu mijn tweede Lancia na eerst een ypsilon te hebben gereden.
Maar heb nu een problemen met mijn centraledeurvergrendeling.
Het probleem is dat ik de baterijen heb vervangen maar nu deze niet meer werkt.
Het lampje op de sleutel brand wel als ik hem een 5 tal sec indruk maar verder niks.
Wat is het probleem????

Gr M
william

Re: afstandsbediening centraledeurvergrendeling.

Unread post by william »

Meestal is de sleutel defect, maar een dealer kan hem proberen op nieuw in te lezen.
rambo

Unread post by rambo »

heb ik ook gehad, de lipjes die in de sleutel zitten maken geen goed contact met de batteij. goed schoon maken en een beetje terug buigen en het probleem was bij mij verholpen.
Bert

Unread post by Bert »

ben je er inmiddels al uit?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. En bij mij doet het lampje op de sleutel zelfs helemaal niets. De baterijen zijn net vervangen, de polen bijgebogen en alles geprobeerd maar helaas. Geldt voor beide sleutels. Kan het zijn dat als hij de verbinding met de auto kwijt is, dat dan ook de lampjes van de sleutel zelf niet eens meer werken?
Hoop dat iemand een oplossing of tip heeft
groet
Berthil
Dickamerica

Unread post by Dickamerica »

Iemand al de oplossing gevonden?
Ik heb hetzelfde euvel; nwe batterij erin,de pooltjes zo gebogen dat ze goed zitten;weinig speling want minste geringste blijft het lampje continue branden.
Maar als de boel goed zit/staat en ik bedien de knopjes gaat het lampje branden maar er gebeurd verder niks;moet er weer iets gereset/ingelezen worden als het een poos niet gebruikt is? of is de sleutel toch gaar?
Gerald S

Unread post by Gerald S »

Ik heb het probleem opgelost door alle electronica componenten te "her"solderen met een dunne soldeerbout.

Werkt alweer een half jaar perfect.
Dickamerica

Unread post by Dickamerica »

Oke,

Ik vind het sowieso een heel gammele bedoening in de sleutel met die losse contactstripjes...
Woon je toevallig in de regio Den Haag,R"dam,Leiden,A"dam? dan houd ik me aanbevolen voor sleutelrevisie tegen vergoeding....
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”