Hallo allemaal,
Sinds kort is hij er dan eindelijk, onze eerste eigen Lybra, een prachtige 1.8 LX SW (voor het komende kind, natuurlijk....). We willen er alleen ook een (G3) LPG installatie in hebben.
Tot nu toe hebben we alleen Vialle als aanbieder gevonden (met een 3 liter te grote tank, 1352kg...., door LPI systeem alleen LPI tank mogelijk). Ik weet dat Italië hét LPG land is, en het verbaast me dan ook dat er voor deze kilometervreters niet meer opties zijn.
Dus, weet iemand er meer?
Bij voorbaat dank!
G3 installatie
Re: G3 installatie
Helaas Rembrand, voor lancia lybra is er alleen Vialle die G3 levert....(ook fabriek geleverde installaties zijn van Vialle! )
OK, helaas... dan zullen we het daar maar mee moeten doen. Bedankt voor de snelle reaktie.
Kijk eens op brcautogas.nl, hier staat een installatie voor de lybra 1.8, verder zijn er ook nog meer merken voor de lybra vialle is niet de enige, zoek maar een beetje op www.lpg.nl
Klopt, er zijn inderdaad veel meer LPG-systemen voor de Lybra, maar alleen Vialle lijkt tot nu toe een systeem te leveren met G3-keuring, wat toch 317 euri's op jaarbasis scheelt.
Waarschijnlijk zijn er wel een aantal andere systemen die aan de G3-norm zouden kunnen voldoen, maar ja, dan zou eerst door een dealer of groothandel in die keuring geïnvesteerd moeten worden, en dat heeft volgens mij nog geen ander nederlands bedrijf natuurlijk gedaan (mooi hè, al die landen met hun eigen kleine regeltjes...)
Rembrandt
Waarschijnlijk zijn er wel een aantal andere systemen die aan de G3-norm zouden kunnen voldoen, maar ja, dan zou eerst door een dealer of groothandel in die keuring geïnvesteerd moeten worden, en dat heeft volgens mij nog geen ander nederlands bedrijf natuurlijk gedaan (mooi hè, al die landen met hun eigen kleine regeltjes...)
Rembrandt
Het schijnt wel zo te zijn dat er nogal prijsverschillen kunnen zijn tussen verschillende inbouw stations.
Heb gehoord dat o.a. in regio Utrecht een goedkoper inbouw station zou zitten...
De moeite waard om te gaan "shoppen" ? Als je een voordelige vindt, graag een tip, voor mijn volgende
Lybra of Kappa.....succes!
Heb gehoord dat o.a. in regio Utrecht een goedkoper inbouw station zou zitten...
De moeite waard om te gaan "shoppen" ? Als je een voordelige vindt, graag een tip, voor mijn volgende
Lybra of Kappa.....succes!