Ik zag dat op de kap waaronder mijn distributie riem zit 123.000 Km geschreven staat.
Betekent dit dat de distributie riem bij deze km stand vervangen is?
en hebben meer Lybra gebruikers dit bij hun motor genoteerd staan?
Ik heb deze auto nu een jaar en ken helaas de voorgeschiedenis niet, ik weet wel dat de KM teller bij 30000 is vervangen, mijn vraag is dus is het normaal zo dat een monteur de KM stand noteert bij vervanging Distributie riem van huidige tellerstand?
Mijn Km stand is nu 160000, dus ik zou nog wel even hebben tot de volgende vervanging? toch??
Ik heb laatst al een dure APK reparatie gehad, dus liever nog geen nieuwe kosten
880 euro was ik kwijt voor nieuwe uitlaat, remmen achter, toerentalsensor+luchtmassa meter vervangen ( auto stond opeens stil)
gr.
Bram
Distributie vraag
Re: Distributie vraag
Komt inderdaad wel vaker voor dat de monteur de km stand bij welke de distributieriem is vervangen noteert.
tja ik zou het al weten, om geen risico te lopen had ik de riem vervangen , dan kan je weer 60.000 of 3 jaar weer zorgeloos rijden, koprevisie kost vele malen meer als riem vervangen.
Cordiali saluti/ groeten
Alessandro
Cordiali saluti/ groeten
Alessandro
Ja dat weet ik,maar als het niet nodig is dan is het wat zonde van het geld nog.
Ja, er zijn veel garages die het er op schrijven. Je kan je snaar ook even laten nakijken bij je dealer, dan heb je altijd meer zekerheid dan dat wij kunnen zien!
Bram, is het een benzine of diesel?
Benzine is vervanging 3 jaar of 60000km dat wat je het eerste haalt.
Diesel is 3 jaar of 120000 km......
Weet je wanneer die riem is vervangen......welk jaar???? ik zou in jouw geval niet besparen
en vervangen anders kost het veel meer.....
Verder succes met de Lybra.
Joop
Benzine is vervanging 3 jaar of 60000km dat wat je het eerste haalt.
Diesel is 3 jaar of 120000 km......
Weet je wanneer die riem is vervangen......welk jaar???? ik zou in jouw geval niet besparen
en vervangen anders kost het veel meer.....
Verder succes met de Lybra.
Joop
Kan de garage inderdaad heel snel en zonder al te veel kosten zien of de snaar nog goed genoeg is? Of moeten ze daar ook alles voor open halen.
Die van mij is bij 40000 km vervangen in april 2004. Nu staat er 107000 km op de teller en ik weet niet goed of ik hem nu weer moet laten vervangen want er zit alweer 60000 km tussen nu
Die van mij is bij 40000 km vervangen in april 2004. Nu staat er 107000 km op de teller en ik weet niet goed of ik hem nu weer moet laten vervangen want er zit alweer 60000 km tussen nu