Hallo
Twee dagen geleden hebben we onze Lyb gehaald en we zijn allebei heel erg blij met de auto. Het is een 1.8 LX SW van 2000. Een klein dingetje waar ik me een beetje druk om maak. Bij het schoonmaken van de auto zie ik in de flensrand van de achter schermen bobbeltjes onder de lak. Ook laat de lak op de rand van de flensrand los op sommige plekken. In hoe verre is de Lybra beschermd tegen roest?
Gr Be Kap
Roest????
Re: Roest????
Volgens mij komt roest niet veel voor. Die van mij roest in ieder geval niet. Als je bobbeltjes ziet bij de schermen komt dat vaak binnenuit. Heeft de auto misschien schade gehad die slecht is hersteld?
Dat kan ik nergens terug vinden. Het zou kunnen. Op dit moment is het ook niet echt wereld schokkend, niet dat de complete rand aan het weg rotten is. Ik weet zelf niet eens of het wel roest is, vandaar de vraag. De verf bobbelt wat op de vouw rand aan de binnen kant van het scherm. (de rand waar de binnen bescherming van de wielkast op rust) Ik moet maar eens op onderzoek uit. Dit kan volgens mij makkelijk hersteld worden, en dat laat ik ook zeker doen na onze vakantie. Ik ben zeer zeker van plan om met deze auto nog een hoop plezier te beleven! bedankt trouwens voor je reply!
Gr Be
Gr Be
Ik geloof er niks van dat dit door kan zetten. Het is natuurlijk wel mogelijk dat zo'n plek er zit. Door een (hagel) steen inslag bv.