Na bijna 5 jaar Lybra, een nieuwe feature ondekt....

Discussie en vraagbaak over Lybra
marc

Re: Na bijna 5 jaar Lybra, een nieuwe feature ondekt....

Unread post by marc »

Mijn intensa sw uit 2002 heeft de optie, zowel via slot als via afstandbediening. Handig om van een afstand de ramen open te zetten als het heet is. Nadeel is dat het ook defect kan. Zo´n twee keer per jaar gaan de sloten en ramen spontaan open, zo ook vannacht tijdens de stortregens :-( Als er nog iemand een tip heeft hoe dit gerepareerd kan worden.
PS mijn vorige lancia (lease) had navi en telefoon. Laat de telefoon maar zitten als optie tenzij je voortdurend vanuit een echoput wilt bellen.
Marc
Hans Blok

Unread post by Hans Blok »

Hallo G. de Wit,

ik heb zelf ook interesse in een afneembare trekhaak op mijn Lybra SW, maar kan je mij vertellen wat het kost en waar je het laat doen. Heb ik dan enige indicatie.

Bedankt en veel rijplezier verder!

Hans Blok
G. de Wit

Unread post by G. de Wit »

Wij hebben hem bij een universele garage laten plaatsen bij ons in de buurt (Siem Bijman in Siddeburen) en waren inclusief 7 polige stekkerdoos 595,- kwijt. Vaste is 60 euro goedkoper maar dan heb je steeds die lelijke knobbel achter je bumper :) . Nu hebben we een Brink welke via een kliksysteem in de houder gestoken wordt, hebben er al een kar met puin aan gehad en dat ging zonder problemen. Waren de auto een dagje kwijt maar dat is bij Siem geen probleem, leenauto mee en klaar...
Hans Blok

Unread post by Hans Blok »

Bedankt voor je reactie, dat is een stuk goedkoper, dan bij mijn prijsopgave. Die kwam ongeveer uit op 1200 euri's.

Groeten,
Hans
G. de Wit

Unread post by G. de Wit »

Bel ook eens met een garage aangesloten bij de Vakgarage franchise... Onze auto komt bij Vakgarage Pekela vandaan en die konden tegen eenzelfde prijs een set leveren inclusief montage en originele Lancia bekabeling... dus ook controle van de lichten van de aanhanger/caravan ;) . De enige reden dat we daar het niet hebben laten doen was de termijn waarop ze het konden doen.
Be

Unread post by Be »

G. de Wit schreef:
>
> In onze handleiding staat dat het een optie is. Onze Lybra SW
> uit 2002 is "maar" een LX uitvoering met nav en telefoon,
> helaas heeft deze niet deze functie. Klein beetje jammer, hij
> is "nova blu" en staat 's middags in de zon...
>
> Verder geen problemen, zijn erg wijs met de wagen ;)

He Mensen

Sinds twee dagen in het bezit van een 1.8 LX sw en was een beetje aan het snuffelen op het net over de Lybra en aan de hand van dit berichtje toch maar even geprobeerd. En alle vier de ruiten gaan naar beneden! Dus het kan ook bij een 1.8 LX

Gr Be
Arthur Hattink

Unread post by Arthur Hattink »

Vet!

Meteen naar mij Lybra gewandeld om te checken of de mijne dat ook doet. En ja hoor!
Is trouwens een 2.0 SW uit 2000.

Bedankt voor je berichtje op Viva Lancia!

Arthur Hattink
Arjan

Unread post by Arjan »

Zo zie je maar weer, waar het forum goed voor is...
Het zal op onze 2.0 SW LX uit 2000, standaard geweest zijn denk ik, blijft overeind dat het niet in de handleiding terug te vinden is..
Rare jongens die Italianen!
Groeten,
Arjan
sander oldenburger

Unread post by sander oldenburger »

bedankt voor de goede tip, meteen uitgeprobeerd, en het werkt perfect.
ik he zelf een 2.0 5 cyl uit 2002, new generation.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”