Sinds vandaag werkt mijn linker Xenon koplamp niet meer. Als ik er een klap op geef werkt hij weer een tijdje. Iemand ervaring hiermee?
Vr. gr.
Jan Willem
defecte Xenon verlichting
Re: defecte Xenon verlichting
Lampje vervangen. Heeft niet geholpen. Zover ik weet maakt Xenon verlichting gebruik van een bepaalde trafo? Wellicht is deze stuk of heeft een los contactje?
Iemand ervaringen?
Iemand ervaringen?
Hoi Jan Willem,
Denk dan toch dat de regeleenheid op de unit kapot is !!
Je kan maandag ff bellen met 035-5315924 vragen naar Willem Harskamp. Ik heb al lopen zoeken maar kan het niet vinden , wij hebben laatst xenon umnit vervangen en volgens mij hebben we de regeleenheid bewaard. Dus ff bellen maandag dan weet je meer. Das beter dan 800 voor nieuw kastje !!!
Gr.Martin
Denk dan toch dat de regeleenheid op de unit kapot is !!
Je kan maandag ff bellen met 035-5315924 vragen naar Willem Harskamp. Ik heb al lopen zoeken maar kan het niet vinden , wij hebben laatst xenon umnit vervangen en volgens mij hebben we de regeleenheid bewaard. Dus ff bellen maandag dan weet je meer. Das beter dan 800 voor nieuw kastje !!!
Gr.Martin
Nadat Martin lang gekeken heeft naar een mogelijk defect aan de Xenon unit, zorgde het vervangen van de regelunit er niet voor dat er weer licht was.
Na een aantal kabels door te hebben gemeten kwamen we op een punt dat er geen stroom meer geleverd werd.
Thuis gekomen rustig voor gaan zitten en kwam er zo achter dat er één draadje niet goed contact maakte. Na dit gefixt te hebben kwam er weer fantastisch licht uit de unit.
@ Martin, nog bedankt voor alle energie die je erin hebt gestoken!
Na een aantal kabels door te hebben gemeten kwamen we op een punt dat er geen stroom meer geleverd werd.
Thuis gekomen rustig voor gaan zitten en kwam er zo achter dat er één draadje niet goed contact maakte. Na dit gefixt te hebben kwam er weer fantastisch licht uit de unit.
@ Martin, nog bedankt voor alle energie die je erin hebt gestoken!