cd-wisselaar

Discussie en vraagbaak over Lybra
ikke

cd-wisselaar

Unread post by ikke »

Hoi,

weet er iemand wat voor merk van CD-wisselaar in mijn Lybra 2002 met Siemens navigatie zit?
Er staat geen merk op, tenzij ik hem eruit haal en de sticker achteraan bekijk. (Even geen zin in) Ik gok op een Philips dat nu VDO-dayton heet. De behuizing lijkt inderdaad op een VDODayton/ Philips.
SiemensVDO is nu een bedrijf dat onder andere navigatiesystemen, boordcomputers, tellerplaten enz. ontwikkelt voor de autofabrikanten. ( de nieuwe Ypsilon heeft trouwens VDO tellerplaten en geen traditionele Veglia Borletti meer).

Waarom wil ik dit weten? Dan kan ik gelijk een VDO-Dayton CHM 604 MP3 bestellen, die speelt CD-r's, MP3, WMA met cd-tekst of id3-tag. Is shockproof enz. Hij zou de compatibele opvolger moeten zijn van de oude Philips/ VDO wisselaar.
Dat de eerste lybra's een Becker navigatie hadden met een compatibele Becker 2660 changer wist ik al.
Trouwens je kunt bij www.loudlink.eu een mp3-speler met SD-kaart bestellen voor €178 voor dit type.
De Lybra's zonder navigatie hadden een Grundig (made in Japan!) MCD-36 die reeds vervangen is door een mcd46 en nu is de mcd6 verkrijgbaar.

Vele groeten,

Davy
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”