Ik heb sinds kort een rare schommeling in de carrosserie, bij lage snelheid is het net of je over en wasbord rijdt. bij hogere snelheden is hetniet zo duidelijk voelbaar maar bij 140 krijg ik trilling in het stuur.
Ik heb het idee dat het euvel ergen achteraan zit omdat als ik door een kuil rij rechtachter lawaai hoor.
Weet iemand wat dit kan zijn???
Trilling in stuur en schommelen carrosserie
Re: Trilling in stuur en schommelen carrosserie
schokbreker, wiellager, wiel niet goed vast, onbalans in het wiel, te weinig lucht in de banden? Kan vanalles zijn. Is het ineens gekomen? Hangt de auto niet scheef? Anders zou er ook een veer kunnen zijn gebroken.
Ja het is zomaar ineens gekomen het is er ook niet constant maar wel redelijk vaak.
Ik heb wel van iemand die achter mij reed gehoord dat er ineens zwarte rook onder de auto vandaan kwam en dat het naar verbrand rubber stonk.
daarna kwam er geen rook meer het was een kwestie van eenmaal er zal waarschijnlijk toen iets stuk gegaan zijn maar dat schommelen deed hij daarvoor al.
Ik heb wel van iemand die achter mij reed gehoord dat er ineens zwarte rook onder de auto vandaan kwam en dat het naar verbrand rubber stonk.
daarna kwam er geen rook meer het was een kwestie van eenmaal er zal waarschijnlijk toen iets stuk gegaan zijn maar dat schommelen deed hij daarvoor al.
Het was het linker achterwiel deze was behoorlijk uit balans en het is nu weer goed