gezocht.automatische versnellingsbak lancia 2.0 station van 2000

Discussie en vraagbaak over Lybra
cees

gezocht.automatische versnellingsbak lancia 2.0 station van 2000

Unread post by cees »

Help...gezocht voor een 2 liter vijfcillinder Lancia Hydra een versnellingsbak, automaat..
Volgens de garage is er aan de huidige bak schade, cq gerammel van de aandrijfassen in de bak reparatie zou 5000 euro gaan kosten wat overeenkomt aan de dagwaarde(in het boekje dan, mij is ie veel meer waard)
Ik wil mijn mooie station italiaan niet kwijt, wie maakt me blij met een gebruikte bak of heeft een betere oplossing (tip) voor de huidige.
Ik wil van het gerammel af (bij vanaf 100 km/u en versnellend, gas los en het is over....)
graag e-mail maar je mag me ook bellen, ik ga ervan uit dat ik mijn telefoonnummer hier mag plaatsen?
0049 (Ja duitsland)1701939870
Alvast dank....
P.s zijn er types van ...alfa, fiat....die dezelfde bak hebben?
Arjan

Re: gezocht.automatische versnellingsbak lancia 2.0 station van 2000

Unread post by Arjan »

practisch gezien kan ik je niet helpen, maar ik zou er eerst maar erg zeker van proberen te zijn dat dit het is.
Ook ik rij met een 2.0SW Comfortronic en dit jaar heb ik, toen ik 3 maanden met de auto in Turijn rondreed, nagevraagd bij een 'ouderwetse' Lancia garage wat de reputatie van deze bak is.
Zolang er olie verwisseld wordt en er niet met een zware trekhaak belasting gereden wordt, moet deze bak (en motor!) tot op een hoge km stand goed blijven. Bij mij staan er inmiddels 158.000km op de klok en ik verwacht met de bak dus geen problemen..
Succes met de verdere zoektocht.. Probeer eens op het Kappa forum of iemand daar weet of de bak hetzelfde is als van een Lybra, zou me niet verbazen namelijk.
groeten,
Arjan
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”