Nieuwe navteq maps BLUX for sale...

Discussie en vraagbaak over Lybra
Dick

Nieuwe navteq maps BLUX for sale...

Unread post by Dick »

Ik heb bij Navteq op de gok nieuwe Benelux 2006-2007 gekocht. CD viel vanmorgen in de bus.
Die blijkt dus niet geschikt voor Magneti Marelli, is allen voor de (vanaf 2001) standaard ingebouwde Siemens navigatie (als je het ICS hebt met de aparte Nav toets).
Voor 25 euri maak ik een kopietje voor de liefhebbers. Dat beperkt mijn schade en de koper heeft voor een geeltje verse Benenelux (+hoofdwegen europa) kaarten.
Uiteraard, niet goed geld terug. Voorwaarde: je (Siemens) ICS heeft die sleuf aan de rechterkant en een aparte Nav toets onder het display en is van minstens bouwjaar 2001.
Ik weet eigenlijk niet wat voor merk Navigatiebox Lancia vanaf 2001 standaard inbouwde. Was dat Siemens of Clarion of ...? Geen TEC of Magneti Marelli, that's for sure. Kan iemand even kijken?
joost

Re: Nieuwe navteq maps BLUX for sale...

Unread post by joost »

Hoi,
ik heb wel interesse in een navigatiecd (kopie). Mijn lybra komt uit 2003, en heeft een aparte nav toets. Ik heb wel eens op de site van navteq gekeken maar je moest daar ook het bouwjaar van je auto invullen.
Met vr. groet, Joost
Jeroen

Unread post by Jeroen »

Hallo Dick,

Ik ben zeer geïnteresseerd in de kopie van de benelux cd. Ben in het bezit van een Lybra, Bj. 4/2001
Ik wacht je reaktie af.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Bas

Unread post by Bas »

Hoi,

Ik heb wel interesse in een kopie van CD benelux 2006/2007. Ik ben in het bezit van een lancia lybra met appart nav-toets. Versie G3.
Graag je reactie

M. vr. gr. Bas.
joop

Unread post by joop »

Ik heb wel interesse maar hoe kan ik zien of ik een g3 heb. Er zit een aparte nav knop op.
Dick

Unread post by Dick »

Joop, dat *lijkt* OK. De CD is voor een Siemens navigatiesysteem (geleverd bij Siemens ICS met Nav knop) van Lybra 2001 of nieuwer. Mail me even direct, dan stuur ik je nog een tip met plaatje van de CD layout zodat je beter tevoren kunt checken of het gaat werken.
jacob de Graaf

Unread post by jacob de Graaf »

Hallo Dick,

Ik heb ook interesse in een kopie . Ik heb een lybra van 2002. Wil je even contact opnemen hoe we dit regelen.

groet,

Jacob
Dick Heijne

Unread post by Dick Heijne »

Hallo Jacob,

Ik heb geprobeerd je terug te mailen, maar je mailadres bouncet (bestaat niet).
Misschien staat er een Reply To: regel in je mailer met een (oud, foutief) adres?
Ik zie dat je verstuurt met een versatel provideradres, dat wordt bij versatel vertaalt naar een tiscali adres (tja, al die overnames...) en kennelijk gaat er wat mis onderweg.
Kan je dat even nakijken (testmailtje naar jezelf en dat beantwoorden) en aanpassen en me opnieuw mailen?

thx
DIck
Vandenberghe Peter

Unread post by Vandenberghe Peter »

Ik heb wel interesse, maar weet niet of mijn GPS van het juiste type is.
Bouwjaar 2001 type G2
arnold

Unread post by arnold »

Hoi Dick,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Lybra Intensa SW 2.4JTD uit 2002 met aparte navigatie-toets. Er zit een oude Cd in uit 2002.

Ik heb wel interesse in een kopie van CD benelux 2006/2007 of nog recenter. Maar hoe weet ik dat de Cd werkt in mijn systeem ??
Graag je reactie.

Met vriendelijke groet,

Arnold
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”