Bij mijn Lybra SW, leeft de achterklepbediening een eigen leven.
De knop binnen en de afstandsbediening doen het vaak niet.
Ook gaat vaak (alleen bij stilstand) de achterklep automatisch open. Meestal bij het starten, maar ook bijvoorbeeld wanneer ik voor een stoplicht sta te wachten.
Wat kan ik daartegen doen?
Lybra SW 2.0, 2003.
Ton.
Achterklepbediening leeft een eigen leven
Re: Achterklepbediening leeft een eigen leven
Even naar de dealer, die van mij heeft het als ik de deuren open, dat ie nog weleens open wil gaan. Ik vind het altijd wel grappig, dat msakt het echt italiaans.
Misschien een slecht contact in de stekker achterin? Als je de klep open doet zie je een kunstof afdekdeel. Deze kun je los halen en daaronder zit je mechaniek met een stekker. Misschien dat schoonmaken helpt?
Ik heb dit schoongemaakt en met contact spray ingespoten. Het lijkt nu goed, maar dat is pas zeker na enkele dagen / weken. Bedankt voor de tips.
Het probleem doet zich inderdaad niet meer voor. Hartelijk dank voor de tips!
Ton.
Ton.
Toch is het probleem weer terug gekomen. Opvallend genoeg gaat de klep echter niet los wanneer ik rijd; alleen als de auto stil staat. Ook wanneer deze afgesloten is!
Dus exact zoals de knop ook werkt, maar dan ongewenst. Dit doet me denken aan een sein vanuit de centrale computer.
Iemand enig idee, of toch naar de dealer?
Ton.
Dus exact zoals de knop ook werkt, maar dan ongewenst. Dit doet me denken aan een sein vanuit de centrale computer.
Iemand enig idee, of toch naar de dealer?
Ton.