ik ben bezich een cd wisselaar aan het in bouwen ik moet nu de kabel in de ICS installeren. Ik krijg hem er echter niet uit. Ik heb gelezen dat je naar clublybra.it kunt gaan en dat daar een tekening opstaat Ik kan hier echter niet bij. Ik zou het dus erg fijn vinden als iemand mij stap voor stap kan vertellen hoe de ics eruit gaat Ik moet bij de beker houder beginnen als het goed is
Met vriendelijke groet
henk boekhoudt
UItbouwen van ICS voor lybra
Re: UItbouwen van ICS voor lybra
Inderdaad Henk , begin met de beker houder er voorzichtig uit te trekken , onder de ventilatie openingen middelste schroef verwijderen en roosters uitnemen . Daarna de twee schroeven van het ( nep) hout los draaien en voorzichig "houten" omranding weg nemen . De ics zit dan nog met vier schroeven vast . Losdraaien en Voila !!! Bij het weer vast zetten van de radio op letten dat je ics zo vast zet dat de houten omlijsting mooi aansluit ( sleufgaten ) Veel succes .
Meestal ligt de kabel al bij de zekeringskast !!! Dus eerst daar ff kijken voor dat je teveel los haalt.
Gr.Martin
Gr.Martin
gerben je zegt dat je heel makelijk de roosters kunt verwijderen als je de schroef los draait als je de bekerhouder hebt verwijderd. De roosters bij mij blijven muur vast zitten moet er mischien nog mer los?
met vriendelijke groet henk
met vriendelijke groet henk
Heel Vreemd !!!!
Heb het net (23:00 )even geprobeerd , en nadat ik een broodmes naast de bekerhouders had gestoken en ze erruit heb gehaald , de schroef midden onder de knoppen voor de openingen heb los gedraaid pak ik de twee roosters er zo uit !! Ik heb goed gekeken en zie geen enkele andere bevestigings mogelijkheden ( die bij mij bijv niet gebruikt zouden zijn ) Nogmaals veel succes .
Heb het net (23:00 )even geprobeerd , en nadat ik een broodmes naast de bekerhouders had gestoken en ze erruit heb gehaald , de schroef midden onder de knoppen voor de openingen heb los gedraaid pak ik de twee roosters er zo uit !! Ik heb goed gekeken en zie geen enkele andere bevestigings mogelijkheden ( die bij mij bijv niet gebruikt zouden zijn ) Nogmaals veel succes .