Ik ben net terug van vakantie en ingebroken in huis: autosleutel weg en mijn mooie Lybra weg.
Heeft iemand hem gezien:
Gestolen (zondag 1 april) in Den Haag Zuid
Lancia Lybra Station Wagon 2.4 JTD
Kleur: lichtblauw
kenteken: 98-FJ-SH
Bouwjaar: 2000
Ik wil mijn droomauto terug dus houd alsjeblieft extra de oogjes open voor deze Lybra!
LYBRA GESTOLEN
Re: LYBRA GESTOLEN
Das klote, woon wel niet in de buurt maar hou altijd al alle Lybra's in de gaten. Hopelijk wordt hij snel terug gevonden.
Dank alvast. Let zelf ook altijd op Lybra's en mijn lichtblauwe is niet een ontzettend veelvoorkomende dus.... wie weet! Maar ja.... inmiddels al een ruime week weg dus heb de moed een beetje verloren. Papieren heb ik nog wel dus lijkt me niet verkoopbaar; geen idee wat ze (behalve joyriden) met mijn beessie moeten. Rij nu tijdelijk in een Honda Civic... wat een ellende. Als ik genoeg geld terugvang van de verzekering koop ik weer een Lybra.
Klote!
Ik hou ook altijd alle Lybra's in de gaten, mocht ik iets zien dan hoor je het.
Ik hou ook altijd alle Lybra's in de gaten, mocht ik iets zien dan hoor je het.
TERUGGEVONDEN!!!!!!
Joepie, hij is terug. Achtergelaten in Papendrecht met sleutels er gewoon in.
Weinig schade (een kras onder de voorbumper en de achterbumper is iets ingeschoven) maar wel alle aparatuur eruit gesloopt. Das jammer maar ik ben zo blij dat ik hem terug heb!!!! Hij rijdt nog perfect.
Moet ik er weer dezelfde cd-wisselaar inzetten of kan alleen de orginele erin?
De navigatie vervang ik maar niet meer, kan ik beter een tom tom voor in de plaats kopen... die is tenminste up to date (helaas niet op de het geintegreerde scherm).
Bedankt in ieder geval voor het uitkijken!
Weinig schade (een kras onder de voorbumper en de achterbumper is iets ingeschoven) maar wel alle aparatuur eruit gesloopt. Das jammer maar ik ben zo blij dat ik hem terug heb!!!! Hij rijdt nog perfect.
Moet ik er weer dezelfde cd-wisselaar inzetten of kan alleen de orginele erin?
De navigatie vervang ik maar niet meer, kan ik beter een tom tom voor in de plaats kopen... die is tenminste up to date (helaas niet op de het geintegreerde scherm).
Bedankt in ieder geval voor het uitkijken!
Re: TERUGGEVONDEN!!!!!!
Gelukkig, maar hebben ze je ICS scherm er ook uit gehaald dan?
Nee voorin is alles intact gebleven. Maar uit de achterbak hebben ze dus de cd-wisselaar en navigatie gesloopt... hebben ze niets aan maar ja....
Hallo Annemieke,
Ik heb eventueel een CD wisselaar voor je, het is de Grundig MCD 46.
Deze wisselaar zat in mijn vorige Lybra.
Het voordeel van dit model is dat je ook gebrande CD's kunt afspelen, dit kan niet met elk model.
Als je interesse hebt, mail het dan even naar me.
Groet,
Ronald
Ik heb eventueel een CD wisselaar voor je, het is de Grundig MCD 46.
Deze wisselaar zat in mijn vorige Lybra.
Het voordeel van dit model is dat je ook gebrande CD's kunt afspelen, dit kan niet met elk model.
Als je interesse hebt, mail het dan even naar me.
Groet,
Ronald