OBD2/EOBD scanner

Discussie en vraagbaak over Lybra
frans

OBD2/EOBD scanner

Unread post by frans »

Aantal weken geleden info gevraagd of iemand ervaring /tips had welke scanners functioneren op de lybra. Zinvolle reacties bleven uit, dus toch maar de stap tot aanschaf gezet: Door meerdere leveranciers in binnen en buitenland werdt gezegd dat de Geniscan 400 functioneerd op de lybra, aldus voor 140 euro zo'n ding aangeschaft.....en, jawel, waar ik steeds bang voor geweest ben: ERROR, dus geen uitlezen etc.
mogelijk! Werden de e-mailtjes van de leverancier voor de bestelling zeer snel en voorkomend beantwoord, nu worden ze dus niet meer beantwoord. ........
ad verschoor

Re: OBD2/EOBD scanner

Unread post by ad verschoor »

00k op peugeot auto,s werkt het niet geprobeert tot 2002 weet iemand met welk systeem peugeot werkt gr
frans

Re: OBD2/EOBD scanner

Unread post by frans »

ja: ga naar marktplaats adverteerder diagnose centrum eindhoven; ze demonstreren het apparaat voor je het aanschaft...en kijk eens op de site van electuur.nl, er is een forum over ervaringen en toepassingen/missers betreft een door hun verkocht apparaat met ELM ship, ook peugeot komt voorbij....
Overigens, als ik geen scanner voor mijn lancia gevonden krijg, gaat ie er uit, en wilde ik peugeot gaan rijden !! Dus, als je positieve dingen te melden hebt, zou het fijn zijn als je me die ff rechtstreeks wilt mailen, ik zit zelden op deze site.....
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”