lekkage

Discussie en vraagbaak over Lybra
Etienne

lekkage

Unread post by Etienne »

Hallo allemaal
Ik heb een Lybra SW uit 2001
Aan de bestuurders kan heb ik een lekkage boven in de hoek
Het lek als het flink geregen heeft
Wie kent dit probleem

Groet Etienne
Marc

Re: lekkage

Unread post by Marc »

Ik heb daar ook regelmatig last van gehad, ik weet niet wat het precies is geweest. Een paar keer de voorruit aan de kant van de style opnieuw gekit.Daarna bleek het ter hoogte van de binnenspiegel naar binnen te komen en mijn portier wat afgesteld. Nu al een tijd geen last meer gehad, ook niet met hevige regen.
Het gekke is dat het pas giing lekken als de uit reed, bij stilstand niet, dus het gaat om een hele kleine lekkage die tijdens het rijden door de rijwind werd veroorzaakt,

Marc
jack

Unread post by jack »

HALLO

ik ben werkzaam bij de firma carglass als service monteur en bezitter van een lybra sw uit 2000

kom eens langs bij een van onze vestingen en vraag of ze even (als ze tijd hebben natuurlijk) de ruit willen kontroleren op lekkage met perslucht dit valt bij ons onder de noemer service en dus geheel kostenloos.
wij zullen u dan van goed advies voorzien en als het mogelijk is meteen oplossen.

groetjes van een service monteur
Jan

Unread post by Jan »

Kan ook de dakrail zijn. Zoek op dit forum onder "lekkage dakrail".

Jan
Colin

Unread post by Colin »

Ik had het zelfde probleem. Mijn garage zag het lek niet maar "mijn" carglass garage wel. Het lek zat ook bij mij in de buurt van de achteruitkijk spiegel.

Officieel moet het raam eruit om opnieuw te kitten. Maar die 450euro zag ik niet zo zitten. De monteur stelde voor om de kit aan de binnenzijde aan te brengen net onder de dakbekleding. Dat is gedaan onder voorwaarde dat ze geen garantie op de kitlaag gaven. Ze hebben toen de dekbekleding iets (5cm) omgebogen, gekit, en weer teruggeplaats. Probleem verholpen.

Niet de officiele manier, maar wel de goedkoopste!

Suc6
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”