hallo mede lancia rijders
ik zit met een probleem dat mijn lancia bij stationair toerental onregelmatig loopt,heb hem bij een plaatslijke garage in de buurt op de computer laten uit lezen en daar gaf hij aan dat de egr klep en de aansturing daarvan niet goed werkte en dus moest worden vervangen,nog nagevraagt bij de dieler in delft of dit probleem hier aan te wijten was ,ze zijden dat dat best kon ,intussen alles vervangen maar probleem blijft,auto heeft 200000 km gereden
wie kent herkend dit of heeft evt een sugestie waar ik nu nog naar kan kijken,heb niet zo ,n vertrouwen meer in computerprogamaas die een storing uit lezen.
mvg rick
lybra 2,4 jtd loopt onregematig stationair
Re: lybra 2,4 jtd loopt onregematig stationair
Breukje in de luchtaanvoerslang misschien? (valse lucht)
brandstoffilter controleren.
m.vr.gr. t.a.m.
m.vr.gr. t.a.m.
Het kan zijn dat de sensor die de stand van je kruk-as meet het langzaam aan het begeven is. Als deze definitief de geest geeft sta je gewoon stil.
Gr. Frank
Gr. Frank
halo met rick
nog bedankt voor je reactie op mn gestelde vraag over het onregematig stationair draaien.
heb intussen mn luchtmassameter,dodepuntcensor,egr klep meganiche,egrklep electriche vervangen en
het probleem blijft,nou heb ik een wegenwacht van de anwb daarover aangesproken en die zij dat het mischien ook wel een aan een van de 5 inspuitplunjes kan liggen,het rare is dat hij bij na hoog toerental
dus flink hard weg rijden het een tijdje niet meer doet (onregelmatig stationair draaien).
nou is mn vraag zou dit evt kunnen,en zo hoe haal je die plunjes er uit,en waar zijn die evt te reviseren of om te ruilen als er een niet goed werkt?
als je mij evt hiermee verder kunt helpen zou ik je zeer erkentelijk zijn
mvg rick uit denhaag
nog bedankt voor je reactie op mn gestelde vraag over het onregematig stationair draaien.
heb intussen mn luchtmassameter,dodepuntcensor,egr klep meganiche,egrklep electriche vervangen en
het probleem blijft,nou heb ik een wegenwacht van de anwb daarover aangesproken en die zij dat het mischien ook wel een aan een van de 5 inspuitplunjes kan liggen,het rare is dat hij bij na hoog toerental
dus flink hard weg rijden het een tijdje niet meer doet (onregelmatig stationair draaien).
nou is mn vraag zou dit evt kunnen,en zo hoe haal je die plunjes er uit,en waar zijn die evt te reviseren of om te ruilen als er een niet goed werkt?
als je mij evt hiermee verder kunt helpen zou ik je zeer erkentelijk zijn
mvg rick uit denhaag