Hallo,
in de Autoweek van deze week (week 10) staat een mooi artikel over de Lybra 1.9JTD SW. Het betreft een '99-er met 160.000 km op de teller in de rubriek "Klokje rond".
Afgezien van wat gebruikssporen op de knopjes van de climate control valt er weinig op af te dingen.
Enkele uitspraken van de Autoweek:
- "zelfs op een zeer slechte weg, absoluut rammelvrij"
- "in die tijd was de 1.9JTD veel beter dan de 1.9tdi van Volkswagen"
- "een heerlijke auto voor de prijs van een lelijke"
- "als wij moesten kiezen voor 6000 euro, dan wisten wij het wel"
Zo staan er nog meer zeer positieve uitspraken in het artikel.
Wederom een bewijs dat de Lybra zeer ondergewaardeerd wordt door autorijdend Nederland.
Lybra in Autoweek !!
Re: Lybra in Autoweek !!
Heerlijk toch dat je kunt rond rijden in iets waar maar bar weinig mensen überhaupt van weten hoeveel waar voor je geld het is. Men moest es weten! Dat denk ik dikwijls terwijl ik cruise in deze prachtige auto met Lancia embleem.
Heren, we zijn aan het preken voor eigen parochie...!
Waar voor je geld, schijn je ook bij de Aldi en de Lidl te krijgen en toch zet ik daar geen voet over de drempel. Het gaat bij Lancia (en ook bij de Lybra!) om meer dan value for money...
Laat de Lybra nu ie definitief uit productie is, toch vooral een liefhebbers auto blijven en geen keuze van mensen die alleen maar veel voor ''weinugh'' zoeken.
Waar voor je geld, schijn je ook bij de Aldi en de Lidl te krijgen en toch zet ik daar geen voet over de drempel. Het gaat bij Lancia (en ook bij de Lybra!) om meer dan value for money...
Laat de Lybra nu ie definitief uit productie is, toch vooral een liefhebbers auto blijven en geen keuze van mensen die alleen maar veel voor ''weinugh'' zoeken.
Daar ben ik het helemaal mee eens, heerlijk zo'n auto met passie!
Is waar Arjan maar Ik denk dat het komt omdat je zo graag erkening wilt horen over een auto waar normaal veel van zeggen: "....eh ja ja, ik weet niet of ik die wel eens gezien heb.." (JIJ>) "Met die ronde koplampen.." (die individu die enkel gewone autos kent>) "...ooh ja...mmh..als ik em zie herken ik em direct". Op z´n ergst hoor je: "oh?? een Calibra? Ben je een sprotief tiep? (JIJ>) Help! 

Inderdaad een heerlijke en aparte auto (geen golf of astra) Ik heb mijn Chrysler Stratus Cabrio er voor in moeten ruilen ivm gezins uitbreiding maar heb er geen spijt van.