Welke cd-wisselaars kun je allemaal aansluiten op het ICS?
En waar kan je een kabel kopen voor de aansluiting op je radio?
Is het geluid via een cassettebandje met een draadje, naar bijv. een ipaq goed?
bedankt alvast voor de reacties!!!!
Audiosysteem
Re: Audiosysteem
Hallo, ik heb zelf de oplossing met het cassettebandje gekozen.
Is een stuk goedkoper en eenvoudiger als de cd-wisselaar.
De geluidskwaliteit is heel redelijk en het ding is te koop bij Conrad.
succes er mee........
Is een stuk goedkoper en eenvoudiger als de cd-wisselaar.
De geluidskwaliteit is heel redelijk en het ding is te koop bij Conrad.
succes er mee........
Heb nu ook cassettebandje genomen, kwaliteit is inderdaad wel redelijk nog even beetje instellen en dan moet het wel goedkomen. Lekker met me ipaq muziek luisteren, veel beter dan een cd wisselaar. Alleen dat draadje over me mooie dashboard afschuwelijk.
Heb ook een cassettebandje genomen, maar mij valt het vies tegen. Het geluid klinkt kaal, je mist gewoon een aantal tonen. Dus ik ga over op een wisselaar.
Ooit al eens gedacht aan een Sony Xplod CD/MP3 wisselaar met interface-kastje voor je standaard ICS? werkt perfect, heb je zowel CD's als MP3 op de wisselaar-ingang. Betekent wel dat je een andere audiokabel moet leggen en is niet goedkoop, maar dan kun je behoorlijk vooruit.
Dat kale geluid is gewoon een kwestie van de juiste afstelling vinden, zowel op de radio als op je outputapparaat. Tevens verschilt het ook wel per merk, had gisteren een proline gekocht (BCC) die vond ik een stuk minder dan mijn belkin (bol.com). allebei 15 euro. Die belkin was bij dixons nog 55 afzetters.
Re. Sony Xplod CD/MP3 wisselaar met interface-kastje
Michel,
Kun je precies vertellen wat je daarvoor hebt aangeschaft, hoe aangesloten en wat het kost? Klinkt wel interessant.
Kun je precies vertellen wat je daarvoor hebt aangeschaft, hoe aangesloten en wat het kost? Klinkt wel interessant.
Re: Re. Sony Xplod CD/MP3 wisselaar met interface-kastje
Heb ook zo'n Belkin draadje en vind dat prima werken! Geen kaal geluid, was wel iets duurder dan van een ander merk (Mediamarkt) maar kennelijk dus toch een goede keuze...
Succes.
Succes.