knipperlichten
knipperlichten
Mijn lancia lybra 1.9 jtd 2001, houd bij de voorste knipperlichten vocht vast..iemand een idee om dat vocht er uit te krijgen en om het niet meer terug te laten komen?
Re: knipperlichten
Met haardroger droog blazen (tip van garagehouder van mijn vorige auto (ander merk)).
Ik heb al gemerkt dat bij moderne auto's de afdichting gerealiseerd wordt met één of andere afdichtingskit i.p.v. een rubbertje. Kan je nadien doen, wel moeilijker om nadien het lampje te vervangen. Ik weet niet welke kit je er voor kan gebruiken.
Bij mijn Y heeft een Lancia dealer ooit de volgende "truuk" toegepast : volledige pinkerbehuizing vervangen voor de ronde som van (omgerekend) 30 €....(zonder werkuren)....
Ik heb al gemerkt dat bij moderne auto's de afdichting gerealiseerd wordt met één of andere afdichtingskit i.p.v. een rubbertje. Kan je nadien doen, wel moeilijker om nadien het lampje te vervangen. Ik weet niet welke kit je er voor kan gebruiken.
Bij mijn Y heeft een Lancia dealer ooit de volgende "truuk" toegepast : volledige pinkerbehuizing vervangen voor de ronde som van (omgerekend) 30 €....(zonder werkuren)....
dit heb ik ook voorgehad en ik heb hem inderdaad met de haardroger drooggeblazen en de naad van het met chroom omrande lensje en de lamphouder met siliconen gedicht. Dit heeft toch een jaar gehouden en nu met de vorst heb ik het weer.
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe dit komt want ook collega's met hun Japanse auto's hebben dit voor. Komen er haarscheurtjes in de behuizing van polycarbonaat?
het randje tussen chrome ring en behuizing dichtmaken met 2 componenten lijm van bison b.v