kabel cd wisselaar std aanwezig ?
kabel cd wisselaar std aanwezig ?
ik heb recent een lybra 1.9jtd sedan (2000) gekocht zonder cd-wisselaar. Nu wil er een plaatsen. Op dit forum is me duidelijk geworden dat de kabel ICS cd-wisselaar er standaard ligt. Kan iemand mij vertellen of dit ook het geval is voor de sedan en zo ja waar ik deze kan vinden?
Re: kabel cd wisselaar std aanwezig ?
De kabel is inderdaad aanwezig.
Hij ligt links achterin in het compartiment bij de achterlicht unit.
Dit is helaas niet het enige wat je moet doen. Onder het stuurhuis zit het andere eind van die kabel, samen met de kabel van de ICS unit. Deze zitten met tape bij elkaar en het enige dat je moet doen is deze vinden........ en inpluggen et voila je hebt muziek.
suc6 verzekerd
Hij ligt links achterin in het compartiment bij de achterlicht unit.
Dit is helaas niet het enige wat je moet doen. Onder het stuurhuis zit het andere eind van die kabel, samen met de kabel van de ICS unit. Deze zitten met tape bij elkaar en het enige dat je moet doen is deze vinden........ en inpluggen et voila je hebt muziek.
suc6 verzekerd
Ik kom er toch niet uit! in mijn '02 SW JTD zie ik de kabel achterin zitten. Ik zie de kabel ook nog voor in de dorpel lopen, maar dan verdwijnt deze achter een profiel.boven de zekeringskast... Ik zie daar of onder het stuur niets bij elkaar getaped zitten.
Omdat de CD wisselaar niet 'gezien' wordt, is de kabel blijkbaar niet aangesloten in de radio. En de radio krijg ik er niet uit! Zit er nog een schroef onderaan of zo? Hoe krijg je de ventilatieroosters dan weg? Dit moet blijkbaar toch eerst: bij het verwijderen van de nephouten sierstrip bleek dat de klem rechtsonder in ieder geval al afgebroken - maar die bevestiging kan je ook alleen maar losmaken als het ventilatierooster weg is.
Wie weet raad?
Omdat de CD wisselaar niet 'gezien' wordt, is de kabel blijkbaar niet aangesloten in de radio. En de radio krijg ik er niet uit! Zit er nog een schroef onderaan of zo? Hoe krijg je de ventilatieroosters dan weg? Dit moet blijkbaar toch eerst: bij het verwijderen van de nephouten sierstrip bleek dat de klem rechtsonder in ieder geval al afgebroken - maar die bevestiging kan je ook alleen maar losmaken als het ventilatierooster weg is.
Wie weet raad?
zie www.clublybra.it onder documenti. Daar staan manuals met foto's om de ics uit te bouwen.