bose audio systeem

Discussie en vraagbaak over Lybra
John Scholte Aalbes

bose audio systeem

Unread post by John Scholte Aalbes »

Ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een lancia lybra 1.9 jtd sw lx, rijdt heerlijk, heb alleen een probleem met m'n radio. Op het display staat radio off, kan radio niet aanzetten via audio/mute, alleen met het ronde knopje wat tevens voor harder/zachter dient. Probleem is ik kan m'n radio/audio instellingen niet aanpassen, kan iemand mij hierbij helpen?druk ik op de verkeerde knopjes of is hij defect.?
joop

Re: bose audio systeem

Unread post by joop »

Met het knopje welke aan de rechter kant zit kun je de instellingen veranderen. door op het knopje te drukken bevestig je de instellingen. Heb je geen boekje bij de auto? Ik wil je best de betreffende pagina mailen.
marc

Unread post by marc »

Kan een zekering zijn?
menno

Unread post by menno »

Hoi John,

Sinds deze week heb ik het zelfde probleem. Radio staat wel aan maar geeft in het scherm radio off
hier door kun je de ingestelde zenders ook niet zien en daar door ook niet afstellen. De radio kun je alleen aan zetten met de ronde knop, met audio/mute op het stuur kun je alleen gebruiken als de radio al aan staat. Als je de oplossing hebt wil je mij die dan mailen.

Groeten Menno
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”