Enige tijd geleden heb ik een Lybra 1.9SW LX uit 2002 gekocht. Fijne auto met navigatie, ingebouwde telefoon, etc.
De vorige eigenaar heeft een nokia carkit in laten bouwen, welke ik ook gebruik. Echter ik ben wel benieuwd hoe het volledig geintegreerde telefoonsysteem werkt. Om die reden moet ik mijn simkaart in een sleufje stoppen, maar de maten van de simkaart en het sleufje komen niet overeen. Kan iemand mij vertellen hoe ik de sim kaart moet plaatsen? Is er een speciaal houdertje oid voor nodig?
Bedankt!
hoe voer ik een simkaart in (lybra 19sw lx uit 2002 met nav)
Re: hoe voer ik een simkaart in (lybra 19sw lx uit 2002 met nav)
Ewout,
Je hebt de volledige kaart (credit card formaat) nodig die je van je netwerkprovider krijgt. Voor een gewone mobiele telefoon breek je daar de SIM uit, in dit geval zet je de kaart in zijn geheel in de slot. Verschillende providers (in mijn geval Vodafone) hebben de mogelijkheid om je huidige SIM gratis over te zetten in een Duo kaart. Daarvan gaat de ene SIM gaat in je GSM, de andere kan je voor de auto gebruiken.
Lars
Je hebt de volledige kaart (credit card formaat) nodig die je van je netwerkprovider krijgt. Voor een gewone mobiele telefoon breek je daar de SIM uit, in dit geval zet je de kaart in zijn geheel in de slot. Verschillende providers (in mijn geval Vodafone) hebben de mogelijkheid om je huidige SIM gratis over te zetten in een Duo kaart. Daarvan gaat de ene SIM gaat in je GSM, de andere kan je voor de auto gebruiken.
Lars
heb zelf een houder bij aflevering gevraagd (en gekregen) waar het sim-kaartje in past. De houder gaat dan vervolgens in de gleuf. Ik zeg dus dat je een origineel Lancia onderdeel nodig hebt
Dank voor jullie reactie! Bij mij past een grote simkaart ook niet, het gaat echt om een smalle gleuf, waarvoor ik een houder nodig lijk te hebben. JW, kun je me vertellen wat die houder kost?
Bedankt,
Ewout
Bedankt,
Ewout
de kaart moet er gewoon inpassen, probeer het anders eerst eens met een credit-card, zorg ervoor dat hij er schuin omhoog ingaat!
groet Robin
groet Robin
dacht iets van €8. heb de rekening v/d garage teruggestuurd omdat ik van mening was dat dit bij de satnav/telefoon hoort. gsarage was die mening ook toegedaan. gewoon doen want dit is de enige oplossing